×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه دشتستان درنشست خبری با اصحاب رسانه و تقدیر از فعالان فرهنگی و خبری شهرستان مطرح نمود؛نماز جمعه برازجان در بین ۱۰ نمازجمعه برتر کشور /با جهاد تببین دشمن را دراهدافش ناکام وشکست دهیم/ رسانه ها نقش موثری درخنثی کردن توطئه ها و نقشه های دشمنان در جامعه هستند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : صبح یکشنبه نشست خبری امام جمعه دشتستان به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه بااصحاب رسانه برگزارشد

امام جمعه دشتستان ضمن تبریک عیدامامت و ولایت گفت: درچنین ایامی بود که حاجیان بعدازاینکه مناسک حج را بجا آوردند به امرخدا وپیغمبر اجتماع کردند وپیغمبردرآن اجتماع بزرگ مولای متقیان علی (ع) را به عنوان وصی وجانشین خود معرفی کردند وماخدا راشاکریم که پیرو مکتب اهل بیت (ع) غدیر و مروج وپیام رسان غدیرهستیم.

حجت الاسلام مصلح افزود: شیعه در طول تاریخ همواره مظلوم بود ولی امروزه دراوج عزت و اقتدار است بطوریکه باعث ذلت وخواری دشمنان شده است. این انقلاب اسلامی ان شاء الله تداوم خواهدداشت وراه خود را ادامه خواهد داد تا به انقلاب جهانی امام زمان(عج) وصل شود.

وی ضمن تشکراز اصحاب رسانه گفت: رسانه ها بعنوان افسران جنگ نرم نقش موثری درروشنگری، انسجام بخشی و خنثی کردن توطئه ها و نقشه های دشمنان در جامعه برعهده دارند ، همچنین جبهه تحریف سعی در کم جلوه دادن و فراموشی واقعیت ها از جمله اصل و خط مشی امام، دستاوردها و ارزش های انقلاب دارد، اما درمقابل این جنگ نابرابر وجبهه تحریف مبلغان ،روحانیون ورسانه ها رسالت سنگینی برعهده دارند، برای جهاد تبیین که وظیفه روشن کردن مردم در بیان فلسفه، ارزش ها، تبیین و دستاوردهای انقلاب وخنثی کردن تبلیغات دشمن وهمانطورکه ملت ما توانستند دشمن را درجنگ تحمیلی وامنیتی شکست دهند الان هم درجنگ اقتصادی نیز شکست خواهند داد،اما جنگ فرهنگی جنگ خزنده ای وتمام ناشدنی نیست که باید با جهاد تبیین دشمن را دراهدافش ناکام وشکست بدهیم.

وی درادامه گفت: یکی ازدستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی نهاد مقدس نمازجمعه است که این شیوه نمازجمعه به دوران صدراسلام وهجرت پیامبر(ص)ازمکه به مدینه برمی گردد که یکی ازاقدامات اولیه پیامبر(ص)به محض ورود نمازجمعه را برگزارکردند.

امام جمعه دشتستان گفت: نمازجمعه درجریان انقلاب اسلامی نقش بسزا و بی بدیلی داشته است، دردوران دفاع مقدس ،بسیج نیروها درتحریک و ترغیب نیروها وجوانان به سمت جبهه ها از نمازجمعه ها شروع شد واین جوانان درهمین مکتب نمازجمعه رشد وتربیت یافتند ونمازجمعه درمبارز ه با فتنه ها و توطئه ها نقش مهمی داشته است.

در استان اولین شهرستان که در آن نماز جمعه اقامه شد شهر برازجان بود که به تقاضای معتمدین انقلابی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامحسین رحیمی توسط حضرت امام خمینی (ره) به امامت جمعه ‌‌شهرستان منصوب شد که مورد استقبال با شکوه مردم مومن و انقلابی برازجان واقع گردید .

وی با بیان سخنانی ازرهبرانقلاب درخصوص اهمیت نمازجمعه که هرچه باشکوهتر برگزارشود گفت: ستاد نمازجمعه برازجان همواره در بین ۱۰ نمازجمعه برتر و موفق کشور قرار گرفته است.

حجت الاسلام مصلح بیان عملکرد و دفاع از انقلاب اسلامی ونظام اسلامی را ازجمله وظایف نمازجمعه بیان نمود ویادآورشد: حفظ این نظام از اوجب واجبات و از نماز واجب تر است ووظیفه همه است که از اصل انقلاب دفاع کنند ونباید در این زمینه کوتاهی و سهل انگاری کرد وباید این نظام را حفظ کنیم.

وی دفاع ازاصل نظام انقلاب اسلامی و حمایت از مدیران خدوم و زحمتکش که در خدمت ارزش های انقلاب ومردم بوده اند تبیین وبیان مشکلات مردم تحلیل و تبیین مناسبت های مهم سیاسی را ازوظایف نماز جمعه بیان نمود.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

مصلح با بیان اینکه هیچوقت درصدد تخریب مدیران نبوده ایم گفت: مدیران خوب راتقدیر می کنیم وبعنوان نظارت همگانی اگر از مدیران بخشهای مختلف انتقادی ببینیم ،اتنقاد سازنده می کنیم که وظیفه شان رادرست عمل کنند وبدانند مردم ولی نعمتشان هستند که نباید کوتاهی کنند.

نمازجمعه در چند سال اخیر با حضور مسئولین بصورت تشکیل میز خدمت در قالب خدمت رسانی و پاسخگویی به مشکلات مردم که درحاشیه نماز جمعه برگزار می شود مردمی تر شده است.

عباسعلی اسدی، مسئول ستاد نمازجمعه برازجان دراین نشست با بیان اینکه دشمن، اصل اسلام را نشانه گرفته است تاکید نمود: باید بتوانیم با استفاده از هنر، انقلاب نمازجمعه را گسترش دهیم تا مسائل مطرح شده را به اوج برسانیم.

حبیب قاسمی مدیرمسئول هفته نامه مردم جنوب وپایگاه خبری سخن مردم دراین نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز نمازجمعه در کشور گفت: نماز جمعه‌ شهر برازجان هر هفته به امامت حجت الاسلام مصلح ،امام جمعه متدین و انقلابی به صورت بسیار باشکوه برگزار می شود به صورتی که هم نوجوانان و جوانان و هم میانسالان و سالخوردگان حضور فعال در نمازجمعه دارند.

وی بیان نمود: خطبه های نماز جمعه برازجان بسیار پرمحتوا و جذاب است، امام جمعه در خطبه ها علاوه بر مسائل روز مطالبه گری هم می نماید و مشکلات مردم در زمینه آب، برق، درمان و…. را به گوش مسئولین می رساند، اجرای برنامه های ارزشمند دینی، میز خدمت، جشن های اعیاد، و عزاداری شهادت امامان معصوم (ع) از دیگر مراسماتی است که برگزار می شود.

مدیرمسئول هفته نامه مردم جنوب درپایان گفت: مکان نماز جمعه در سال های اخیر با تلاش امام جمعه پرتلاش تکمیل شده و امکانات لازم جهت نمازگزاران فراهم شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.