×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار شهر برازجان از مردم برای تماشای خانوادگی فیلم سینمایی موقعیت مهدی در کانون فرهنگی هنری نورالزهرا (س) دعوت نمود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : شهردار شهر برازجان از مردم برای تماشای خانوادگی فیلم سینمایی موقعیت مهدی در کانون فرهنگی هنری نورالزهرا (س) دعوت نمود.

به گزارش سایت ‍پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  مرتضی قدوسی شهردار شهر برازجان در خصوص شخصیت شهید مهدی باکری اظهار داشت: این شهید عزیز چشمانشان به عوالم غیب بصیر شدند و همان گونه که همگان مستحضراند در پشت بیسیم آن چنان از فضای معنوی ای که در جلوی چشمانشان ترسیم شده بود ، صحبت می کردند که گویی در دل جنگ در آن مکان بهشتی قرار دارند.

قدوسی افزود: شهید مهدی باکری گریزان از عناوین ، القاب ، پست و مسئولیت بودند، در خیلی از مواقع در بین مردم به صورت گمنام حاضر می شدند و حاضر نبودند در زمانی که شهردار شهر ارومیه هستند از مسئولیتشان حرفی به میان بیاورند .

شهردار برازجان در خصوص ویژگی های رفتاری شهید باکری عنوان کرد : حس یکی بودن،  همدردی و هم سطحی با پرسنل و کارگران شهرداری از دیگر خصوصیات شهید باکری بود که واقعا باید الگویی برای مسئولین این دور و زمان و این مقطع زمانی باشد.

قدوسی باتاکید براینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام حجت مسئولیت پذیری مسئولان باید این باشد که مسئولیت را برای تقرب به خدا بپذیرند افزود: شهید باکری از این قضیه به خوبی بهره برداری کرد و مسئولیتی را که بر عهده گرفت در جهت تقرب به خدا و نزدیکی به خدا و لقاء الله و در آخر نیز به فیض عظمای خودشان که همان شهادت بود رسیدند.

وی در پایان افزود: از همه شهروندان و همشهریان عزیز تقاضا می کنم فیلم سینمایی موقعیت مهدی که سرگذشت زندگی شهید مهدی باکری است را در روز سه شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۲۱:۱۵ در مسجد فاطمه الزهرا (س) به صورت خانوادگی تماشا کنند تا آنچه را که لازم است از زندگی شهید باکری یاد بگیریم و در زندگی خود استفاده کنیم.

تماشای فیلم موقعیت مهدی رایگان است 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.