×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته بهزیستی برگزار شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته بهزیستی با حضور آرزو منوچهری مدیر، کارشناسان تخصصی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، مدیران مراکز مثبت زندگی و نماینده انجمن های معلولین به منظور هماهنگی هرچه بهتر برنامه ها در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، در این جلسه آرزو منوچهری مدیر این شهرستان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و تبریک به همکاران در مجموعه بهزیستی استان، بر برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه ها جهت معرفی خدمات تخصصی بهزیستی به مردم و جامعه هدف تاکید کرد.
منوچهری افزود: با توجه به در پیش بودن چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی ، هفته بهزیستی را فرصتی بسیار مناسب برای بیان خدمات و آگاهی بیشتر به مردم دانست و یادآور شد: اطلاع رسانی لازم در خصوص فعالیتهای عام المنفعه که توسط پرسنل خدوم این دستگاه به مردم و جامعه هدف صورت می گیرد به صورت گسترده و ویژه در دستور کار مسئولین مجتمع ها و مراکز مثبت زندگی قرار گیرد.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به بیان تشریح برنامه های هفته بهزیستی در مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: برگزاری جشنواره ورزشی در رشته های دارت، شطرنج، مچ اندازی، نمایشگاه دست آوردهای توانخواهان و جامعه هدف، بازدید از منازل مددجویان تحت پوشش، استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی ۱۲۳سیار و ثابت بهزیستی، دیدار با خانواده های معظم شهدا را از برنامه های مهم این مدیریت در هفته بهزیستی دانست.

شایان ذکر است شعار هفته بهزیستی سال ۱۴۰۱ با عنوان ” شروعی دوباره برای بهتر زیستن” از تاریخ ۲۵ الی ۳۱ تیرما ه آغاز خواهد شد.

روابط عمومی بهزیستی شهرستان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.