×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حضور تیم تخصصی از تهران در حال انجام است / در جهت رفاه حال شهروندان و بالابردن کیفیت خدمات رفع عیب کولرهای ناوگان اتوبوسهای شهری برازجان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ با افزایش گستره و جمعیت شهر برازجان طی سالیان اخیر و مقرون به صرفه‌تر بودن استفاده از اتوبوسهای شهری، سازمان حمل و نقل شهرداری برازجان برنامه‌هایی جهت بهینه‌سازی و ارتقاء کیفیت خدمات خود در دستور کار دارد.

در همین راستا و پیرو دستور مرتضی قدوسی شهردار برازجان طی روزهای اخیر یک تیم فنی از شهر تهران جهت انجام تعمیرات تخصصی سیستم خنک کننده اتوبوسهای خط واحد وارد برازجان شدند و هم‌اینک عملیات تعمیر و رفع عیب کولرهای این اتوبوس‌ها در حال انجام است.

امید می‌رود با ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی شبکه‌ی حمل و نقل سازمان حمل و نقل شهرداری شاهد افزایش استفاده‌ی شهروندان عزیز برازجانی از این خدمات باشیم زیرا این موضوع می‌تواند نقش موثری در حفظ امنیت اجتماعی شهروندان و کنترل هزینه‌ی حمل و نقل در شهرمان ایفا نماید.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.