×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مسئول انجمن فوتسال مدارس استان:مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی فرهنگیان استان بوشهر برگزار می شود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، مسئول انجمن فوتسال مدارس آموزش و پرورش استان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما در سایت خبری برازجان سلام از برگزاری مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی فرهنگیان استان بوشهر خبر داد….

به گزارش سایت پایگاه  خبری تحلیلی برازجان سلام،حسن عباسی با بیان اینکه امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش تصمیم به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان کشور در چهار رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان گرفته شده که ما نیز با توجه به دستورالعمل ابلاغی ، بازیهای فوتسال را در دو رده سنی زیر چهل و بالای چهل سال طی روزهای ۱۲ الی ۲۲ تیرماه در مرکز استان برگزار خواهیم کرد.

مسئول انجمن فوتسال مدارس استان افزود در این جشنواره ۲۸ تیم حضور داشته که در پایان تیم قهرمان جشنواره در قالب تیم منتخب استان راهی مسابقات کشوری خواهد شد.

ایشان از حمایت های مدیرکل ، معاونت تربیت بدنی و سلامت و همچنین رئیس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت برگزاری و اعزام تیم‌ها به رقابتهای قهرمانی فرهنگیان کشور تشکر و قدردانی نمودند.

گفتنی است جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان آموزش و پرورش در رشته فوتسال طی روزهای یکم لغایت هفتم مردادماه سالجاری به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.