×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیکر زنده یاد حمید پورخوبیاری با کاروان اشک بدرقه شد

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیکر همکار گرامی مرحوم حمید پورخوبیاری، از پرسنل واحد برق در میان غم و اندوه همکاران و با حضور مدیرعامل کارخانه سیمان دشتستان و معاونین و خانواده آن مرحوم بدرقه شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۲۹ خرداد ماه اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث سوختگی چهار نفر از کارکنان شرکت سیمان دشتستان  این شرکت شد.

مصدومان از کارکنان واحد برق هستند که در این محل مشغول فعالیت بودند و پس از ایمنی محل حادثه از سوی اکیپ ایمنی کارخانه توسط مرکز بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و با پی گیری استاندار بوشهر زمینه اعزام سه نفر از مصدومان که سوختگی ۲۰، ۶۰ و ۷۰ درصد داشتند با بالگرد از بیمارستان سوختگی گناوه به شیراز فراهم شد تا روند درمان آنان با شتاب بیشتر و کیفیت مطلوب تری پیگیری شود.

مرحوم پورخوبیاری با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز و پیگیری‌های مستمر مدیریت شرکت کارخانه سیمان دشتستان، دار فانی را وداع کرد

پیکر ایشان بعد از وداع با پرسنل و اقامه نماز میت توسط امام جمعه برازجان در جایگاه ابدی اش به خاک سپرده شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.