×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سی و چهارمین سال “حماسه مقاومت مجنون” به روایتگری سردار احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در برازجان برگزار شد + تصاویر و فیلم سایت برازجان سلام

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سال “حماسه مقاومت مجنون” به روایتگری سردار احمد محمدی زاده استاندار و فرمانده ناو تیپ ۱۳ امیرالمومنین(ع) در دوران دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در تالار هنر مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، این آئین شامگاه شنبه ۴ تیرماه بمنظور بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای تخریب چی دشتستان با حضور پرشور مردم، خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جمعی از مسئولین استان و شهرستان همراه با اجرای برنامه های متنوع در برازجان برگزار شد.

رونمایی از کتاب “حنظله دفاع مقدس” زندگینامه و خاطرات سردار شهید احمد اسدی، اجرای ورزش زورخانه ای، گروه سرود، تئاتر و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است؛ امام جمعه، فرماندار و معاونین، فرمانده سپاه و پلیس راهور شهرستان دشتستان، شهردار، معاونین و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و دیگر مسئولین شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، در این آیین استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حماسه «مقاومت مجنون» و با بیان اینکه رزمندگان با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام با رشادت تا آخر مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند اظهار داشت: ایثارگران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی و حمایت از امام راحل تمام هستی خود را فدا کردند…….

احمد محمدی‌زاده یکی از نیازهای مهم امروز جامعه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و افزود: امروز انقلاب و جامعه به افکار، فرهنگ، خودگذشتگی و ایثارگری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر نیاز دارد.

وی باتأکید بر تداوم راه شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: ما باید به خون پاک شهدا و افکار و اندیشه‌های امام راحل وفادار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی باشیم.

استاندار بوشهر با بین اینکه شهدا برای عزت، اقتدار، صلابت و بزرگی ایران اسلامی همه هستی خود را نثار کردند گفت: شهدا جان خود را فدا کردند و باید راه و فرهنگ شهدا در جامعه ادامه یابد و به اهداف و آرمان‌های آنان پایبند باشیم.

محمدی‌زاده فرزندان و خانواده معظم شهدا را موجب کرامت مردم و بزرگی سرزمین ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اقتدار و بزرگی ملت ایران در جهان به سبب ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر است و در این حوزه فرزندان شهدا جایگاه مهمی در جامعه دارند.

وی واگذاری پست‌های مدیریتی به جوانان به ویژه فرزندان شهدا را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این راه و هدف ادامه دارد و تمام تلاش در حمایت از جوانان به کار برده می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جوانان در جنگ ۸ ساله اقتدار ایران را ثبت کردند افزود: حمایت و توجه به جوانان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود. روابط عمومی استانداری بوشهر

عکاس سید محمد مهدی امیری ، امبد اسفندباری 

فیلم بردارد : سید محمد مهدی امیری 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

فیلم هایی از این مراسم در زیر گزارش می توانید ببیند 

 

فیلم اجرای سرود سلام فرمانده در مراسم حماسه مجنون

برای دانلود فیلم سلام فرمانده در مراسم حماسه مجنون به لینک زیر مراجعه کنید

https://www.aparat.com/v/0LJwr

برای دیدن فیلم زورخانه مسجد امام علی و  تئاترو نقاله خوانی مراسم به لینک زیر مراجعه کنید

برای دانلود فیلم زورخانه مسجد امام علی و  تئاتر و نقاله خوانی مراسم حماسه مجنون به لینک زیر مراجعه کنید

https://www.aparat.com/v/57iNq

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.