×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بهای برق مشترکین کم مصرف (در سقف ۵۰ درصد الگوی مصرف) تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برابر صفر محاسبه می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سللام : بهای برق مشترکین خانگی با مصرف بالاتر از الگوی مصرف، بصورت پلکانی از یارانه کمتری برخوردار خواهد شد. بهای برق مشترکین خانگی که الگوی مصرف را رعایت می کنند، مشمول هیچگونه افزایش نرخی نخواهد شد.مشترکینی که مصرف خود را پیش بینی و اقدام به انتخاب پله مصرف خود نمایند ، (بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو)، مشمول تشویق به میزان ۵ درصد خواهند بود….

ضمنا به مشترکان فهیم استان این نوید را می دهیم که به ازاء هر کیلوات ساعت کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال قبل مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش به آنها تعلق می گیرد و حتی میتوانند در این سه ماه تابستان از شرکت برق بستانکار شوند.

ضمن دعوت همه مردم عزیز به رعایت الگوی مصرف انتظار است علاوه بر نگه داشتن دمای کولرهای گازی روی دمای ۲۵ درجه، استفاده از وسایل برقی پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، اتو و جاروبرقی در ساعات پیک بار از ۱۲ تا ۱۷ را ممنوع و استفاده از این وسایل را به ساعت های کم باری منتقل کنند.

همچنین باید فاصله دیوار تا یخچال به میزان حداقل ۱۰ سانتیمتر رعایت و در طول روز از روشنایی و همچنین استفاده از لامپ‌های کم مصرف LED در بخش خانگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد. روابط عمومی برق استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.