×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به همت شهردار برازجان ؛ عملیات عمرانی بهسازی و اصلاح بلوار آیت الله طالقانی آغاز شد

به گزارش سایت پایگاه خبری  تحلیلی برازجان سلام ، شهردار برازجان با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی معابر مرکزی شهر و کمک به روان‌سازی ترافیک سنگین اظهار کرد: طی ماههای اخیر اقدامات اجرایی همچون فاز اول و دوم اصلاح بلوار شهید مزارعی را به اتمام رساندیم و در همین راستا عملیات اجرایی اصلاح بلوار آیت‌الله طالقانی نیز آغاز شده است.

مرتضی قدوسی با اعلام اینکه این پروژه شامل اصلاح بلوار حد فاصل میدان ۱۷ شهریور(بیمارستان) تا بلوار سعادت خواهد بود عنوان کرد: متراژ طول کل پروژه ۱۴۰۰متر است، تخریب و بهسازی سنگ جدول به متراژ ۲۸۰۰ متر، اجرای باکس درختچه و باکس گل‌های فصلی، اجرای آبنما و روشنایی و کف سازی بلوار از نوع واش بتن و چمن مصنوعی در این پروژه انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ضرورت ایجاد تسهیل در تردد برای شهروندان توجه به این موضوع را در روان سازی و ساماندهی ترافیکی حائز اهمیت دانست و افزود: این پروژه که با تخریب و اصلاح میدان ۱۷ شهریور آغاز گردیده نقش موثری در بهبود کیفیت تردد و رفع گره‌های ترافیکی موجود خواهد داشت.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

روابط عمومی شهرداری برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.