×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری اولین دوره مسابقه ورزشی در رشته دارت ویژه توانیابان در بوشهر + تصاویر

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: برگزاری اولین دوره مسابقه ورزشی در رشته دارت ویژه توانیابان در بوشهر در جمعه در سالن ورزشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار شد …..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: در راستای ایجاد نشاط ، روحیه شادابی در میان ورزشکاران توانیابان، اولین دوره مسابقات ورزشی در رشته دارت ویژه توانیابان استان بوشهر به همت انجمن معلولین بوشهر، بهزیستی شهرستان بوشهر و با حضور مسعود ابراهیمی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان ، آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به میزبانی شهر بوشهر در سالن ورزشی بهزیستی استان برگزار شد .

 در این مسابقات آرزو منوچهری مدیر بهزیستی این شهرستان ضمن تقدیر از برگزاری این مسابقه توسط انجمن معلولین بوشهر، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد همدلی و نشاط اجتماعی در بین معلولان عنوان کرد و افزود: نیاز به ورزش و تاثیر سلامتی آن در افراد معلول بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می شود.

وی به جایگاه ورزش معلولین در سطح جامعه پرداخت و ادامه داد: نیاز به ورزش و تاثیر سلامتی آن در افراد معلول بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می شود ، زیرا ورزش ، معلولین را به سطح جامعه می کشاند و آنان را مستقل می سازد و امروزه افراد معلول و توانیاب در سطح وسیعی از فعالیتهای اجتماعی و مسابقات ورزشی شرکت کردند و هویت خود را به جامعه شناسانده اند.

در ادامه مسابقات ورزشی دارت ورزشی ویژه برادران و بانوان توانیاب برگزار و نفرات برگزیده از سوی داوران معرفی و جوایز نقدی از سوی انجمن معلولین بوشهر و توسط مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به این عزیزان اهدا گردید .

اسامی نفرات برگزیده به شرح ذیل می باشد:
نفرات اول تا سوم به ترتیب دارت ایستاده: یوسف کریمیان از شهرستان گناوه، اسماعیل سیف زاده از شهرستان بوشهر، مسعود قائدی پور شهرستان بوشهر

نشسته آقایان: سجاد بایو احمدی شهرستان گناوه، حمید شکیبا نسب شهرستان دیر، مرتضی شمس زیارتی شهرستان بوشهر

ایستاده بانوان: مریم حسینی شهرستان گناوه، صدیقه فرهنگی شهرستان گناوه، معصومه بهادر شهرستان بوشهر

نشسته بانوان: لیلا جهان آرا شهرستان گناوه، مریم بحرانی شهرستان بوشهر، حمیده حمید پور شهرستان بوشهر

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

روابط عمومی بهزیستی شهرستان بوشهر 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.