×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرماندار دشتستان: شهرستان دشتستان باید پیش قراول تحول در آموزش و پرورش باشد

فرماندار دشتستان در مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش این شهرستان گفت: استان بوشهر و شهرستان دشتستان باید پیش قراولان تحول بنیادین در آموزش و پرورش باشند…….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرماندار دشتستان در مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش این شهرستان تحول بنیادین در آموزش و پرورش را یک امر پسندیده و لازم و ضروری دانست و گفت: استان بوشهر و شهرستان دشتستان باید در زمینه های تحول بنیادین در آموزش و پرورش از پیش قراولان و پیشروان این امر در کشور باشند.

احمد بنافی آموزش و پرورش را یکی از مجموعه های مورد هدف جنگ نرم دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش کشور ما به عنوان بزرگترین نهاد تعلیم و تربیت فرزندان نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارد و معلمان و دانش آموزان در تیررس این جنگ قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی به شیوه نرم، خاموش و بی سر و صدا در حال انجام است و تعداد تخریب ها و تلفات آن هم نامشخص است، گفت: باید با بکارگیری روش های متعدد تربیتی، دانش آموزان را در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه کنیم تا به گونه ای در این زمینه پیشگیری کنیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به ماموریت بزرگ دستگاه آموزش و پرورش کشور در مقابله با این تهاجم افزود: تعلیم و تربیت دینی فرزندان و دانش آموزان مهمترین سد در برابر تهاجم فرهنگی و توطئه‌های مختلف دشمن است که آموزش و پرورش و معلمان نقش بسزا و مهمی در این راستا بر عهده دارند.

بنافی معلمان را سفیران بیداری انقلاب اسلامی دانست و افزود: در گذشته های نه چندان دور دشمن از طریق ماهواره سعی در نفوذ بین جوانان و نوجوان داشت ولی امروز شبکه های پرقدرت رسانه ای دشمن از طریق فضای مجازی به درون خانواده ها نفوذ کرده و با ترفندها و نقشه های شوم مختلفی مانند کاهش زاد و ولد و … قصد نابودی نسل جوان و نوجوان ما را دارد.

وی ادامه داد: اگر جامعه ما نتواند در مقابل این توطئه ها مقاومت نماید به زودی سرنوشتی مانند سرنوشت کشورهای غربی که در آن جوامع به انحطاط و نابودی کشیده شده اند دچار خواهیم شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تصریح کرد: آموزش و پرورش می تواند طرح های دشمن را در حوزه های مختلف عفاف و حجاب و فرزندآوری خنثی نماید.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان”بنافی آموزش و پرورش را رکن اساسی کشور در توسعه دانست و بیان داشت: معلم و نیروی انسانی کارآمد مهمترین نقش در این مسیر و فرایند مهم را دارد که این وظیفه و مسئولیت خطیر بر عهده آموزش و پرورش است.

وی معنای اصلی آموزش و پرورش را تخصصی و متعهد کردن جامعه عوان کرد گفت: تعهد و تخصص، کارویژه و تکلیف آموزش و پرورش است و معلمین ما منادی تحقق بخشی به این حوزه هستند که کوتاهی کردن در این حوزه در آینده خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

فرماندار دشتستان اصول مدیریت و سکان داری را بر چهار پایه عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل و نظارت از پایه های اصلی مدیریت است که با داشتن روحیه جهادی و انقلابی می تواند تحولاتی ایجاد کند.

بنافی خطاب به مدیر جدید آموزش وپرورش دشتستان گفت: مدیر آموزش و پرورش باید همتاپروری داشته باشد و همکاران و مدیران خود را از انسان های شجاع انتخاب کند و در کنار آن جایگاه و تکریم معلمان را در اولویت قرار دهد.

وی به نقاط محروم دشتستان از لحاظ آموزشی اشاره کرد و گفت: مدیر جدید آموزش و پرور باید امکانات آموزشی در بخش بوشکان و ارم را فراهم و پیگیری لازم را انجام دهد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.