×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر: فلسفه ایجاد دستگاه تعلیم و تربیت انسان سازی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: فلسفه و منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، انسان سازی است که برای تقویت آن باید شان و جایگاه معلمین حفظ شود.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بیان داشت: فلسفه و منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، انسان سازی است که برای تقویت آن باید شان و جایگاه معلمین حفظ شود.

علی موحدی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای پرداختن به رسالت انسان سازی باید شان و جایگاه معلمانش حفظ شود، افزود: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز باید همه اسباب بزرگی را برای معلمان ایجاد کند و در راستای حفظ کرامت آنها گام بردارد.

وی عنوان کرد: در حوزه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی یک شعار با عنوان “همه برای آموزش و پرورش و آموزش و پرورش برای همه” را انتخاب نمودیم که امروز در استان اعلام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امروز باید این شعار سرلوحه تمامی دستگاه های اجرایی باشد، افزود: افزایش سرمایه های اجتماعی یکی از کارکردهای آموزش و پرورش است و تمامی دستگاه های اجرایی نیز باید بی منت در این راستا همکاری کنند.

موحدی با بیان اینکه بنای ما بر حرمت و کرامت انسانی معلمان و دانش آموزان است، گفت: مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان باید با طراحی نقشه جامع پیشرفت و برنامریزی دقیق در راستای بالا بردن جایگاه این شهرستان کوشا باشد.

وی در پایان از خدمات ارزنده سهراب باقری مدیر سابق آموزش و پرورش طی دوسال اخیر قدردانی نمود و برای مدیر جدید آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند منان طلب کرد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.