×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دشتستان: با یاری مسئولان در راستای رفع مشکلات آموزشی اقدام خواهم نمود

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آئین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با یاری مسئولان در راستای رفع مشکلات آموزشی مناطق محروم و کم برخوردار تلاش خواهم نمود……

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش این شهرستان به مشکلات حوزه آموزش در شهرستان اشاره کرد و گفت: کمبود امکانات، تجهیزات و فضای مناسب آموزشی در شهرستان بویژه مناطق کم برخوردار از جمله مشکلات آموزشی است که با همکاری مسئولین در راستای برطرف کردن آن تلاش خواهم کرد.

سلیمان حیاتی اصل به آموزش های مجازی و صدمات جبران ناپذیر بیماری کرونا بر دانش آموزان طی دوسال اخیر اشاره کرد و گفت: کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش داریم که باید دراین خصوص چاره اندیشی کنیم تا مهر امسال کلاس ها بدون معلم نباشد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت فرهنگیان فرهیخته گفت: تلاش داریم با تشکیل کارگروه ها اندیشه ورز از ظرفیت فرهیختگان این عرصه استفاده نماییم.

مدیر جدیدذ آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با بیان اینکه جایگاه و شان معلمین حرمت دارد خاطرنشان کرد: جایگاه معلمین در اولویت کاری من خواهد بود و استفاده از تجربیات بزرگان نیز همانند چراغ راه ما در این مسیر است.

حیاتی اصل با بیان اینکه حضور مسئولین جهادی و انقلابی مایه دلگرمی انسان است، افزود: با نگاهی به ظرفیت ها و با همدلی و همفکری مسئولین در راستای ارتقاء جایگاه فعلی آموزش و پرورش دشتستان گام خواهیم برداشت.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید.

روابط عمومی آموزش و ‍پرورش دشتستان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.