×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع)، در میان استقبال پر شور و معنوی مردم و مسئولان وارد شهرستان کنگان شد+ تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام:چشمهای مردم کنگان با استقبال از خدام رضوی باریدن گرفت…..

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع)، در میان استقبال پر شور و معنوی مردم و مسئولان وارد شهرستان کنگان شد.

به نقل از آستان نیوز از بوشهر ، پرچم مبارک رضوی، با حضور خدام رضوی در میان استقبال پر شور مردم و مسئولان شهر کنگان در کنار یادمان شهدای گمنام این شهر برافراشته شد.

مردم شهر کنگان از کارگر تا صیاد و ملوان دست از کار کشیدند و روزها انتظارشان برای دیدن خدام امروز به پایان رسید.

بغض مردم کنگان امروز با دیدن خدام رضوی و پرچم حرم رضوی ترکید و چشمهایشان باریدن گرفت.
دست های لرزان پیرمرد بر زیر پرچم حرم رفت و صورت خود را بر روی پارچه لطیف معطر به بوی حرم گذاشت و اشکهایش گواه دلتنگی حرم میداد.
حجت الاسلام و المسلمین سعید سعیدیان درجمع مردم شهر کنگان گفت: دهه هشتادی ها و دوستداران امام رضا علیه‌السلام می توانند شماره ۷۰ را به سامانه ۱۰۰۰۸۸ پیامک کنند و از مسابقات فرهنگی و زیارت امام رضا(ع) خصوصا زیارت اولی ها بهرمند شوند.
در ادامه خدام کاروان خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) با استقبال گرم مردم سیراف روبرو شدند و در گلزار شهدای شهر سیراف به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با همراهی امام جمعه با خانواده های شهید محمد سیراب و آزاده جانباز حاج حسین روشن دیدار و گفتگو کردند.
کاروان زیر سایه خورشید در مسجد حجت بن الحسن سیراف در برنامه های زیر سایه خورشید حضور پیدا کرد.
خادمان حرم رضوی در ادامه برنامه های زیرسایه خورشید با استقبال پرشور مردم روستای شیرینو روبرو شدند و در حسینیه این روستا در مراسم جشن زیرسایه خورشید حضور پیدا کردند.
در ادامه؛ خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) در مراسم دعای ندبه در ساحل نیلگون خلیج فارس شرکت نموده و با طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)دیدار کردند. دیدار با کادر درمان و بیماران بیمارستان امام خمینی(ره)، دیدار با امام جمعه کنگان، خانواده شهید عباس روشن قیاس، دیدار با فعالین فرهنگی، دیدار با خانواده دهه شصتی با محوریت فرزند آوری و دیدار با جانباز محمدی از دیگر برنامه‌های فشرده خدام کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کنگان بود
خدام کاروان زیر سایه خورشید در نقاط گوناگون این شهرستان به اجرای مداحی و پرچم گردانی کردند و با پرچم سبز گنبد طلایی هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند و ارادتمندان اهل بیت(ع) بوسه‌های عشق، وفاداری و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را بر این پرچم سبز زده و از فاصله ۱۷۰۰ کیلومتری به امام رضا علیه‌السلام سلام دادند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی ضربه بزنید و عکس ذخیره نمائید …

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.