×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تقدیر حاج محراب بنافی از مردم شریف شهرستان ومسئولین + تصاویر

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیام تقدیر حاج محراب بنافی از مردم شریف شهرستان ومسئولین بابت همراهی و تصلی خاطر همسر گرامیشان بانوی مهربان مرحومه خیری اله یاری بدین شرح اعلام شد…….

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

بدین وسیله به حکم ادب و حق شناسی، از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان ، مردم شریف شهر برازجان و شهرستان دشتستان ، مسئولین محترم استانی و شهرستانی که ما بازماندگان را در تحمل مصیبت درگذشت همسری وفادار و مادری مهربان مرحومه خیری اله یاری همراهی بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود در مراسم تشییع و خاکسپاری و چهلم، مورد تفقد قرار دادند و با تشریف فرمایی خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم .

این همه مهر و موهبت از سوی شما عزیزان که لحظه ای ما را در این غم جانگاه تنها نگذاشتید ، گاهی اشک را در چشمان ما جاری می کرد که واقعا این حس قابل وصف نیست و فقط می توانم با زبان قاصر خود از شما بزرگواران که ما را به شدت مورد لطف و همدردی قرار دادید تشکر نمایم.

از خداوند متعال برای همه عزیزانی که با حضور در مراسمات و با تماس تلفنی و پیامک در این غم با ما ابراز همدردی نمودند، طلب طول عمر با عزت دارم و از خداوند منان می خواهم فرصت جبران و خدمت در مراسمات شادی و خوشحالی شما را نصیبمان گرداند.

ارادتمند شما حاج محراب بنافی

در پایان سایت و پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : برای حاج محراب بنافی از خداوند آرزوی صحت ، سلامتی و صبری جزیل در تمامی مراحل زندگی آرزو می نماید ….

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.