×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گلزار شهدای بوشهر معطر به عطر رضوی شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : گلزار شهدای بوشهر با حضور کاروان زیر سایه خورشید غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ خادمان رضوی کاروان زیرسایه خورشید در بدو ورود به استان بوشهر، با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهر، به رسم ادب، احترام و تکریم، قبور مطهر این شهدای والامقام را با گل و گلاب غبارروبی و عطرافشانی کرده و این فضای معنوی را معطر به عطر رضوی کردند.

شایان ذکر است: استان بوشهر در زمان جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰۰ شهید والامقام را تقدیم ایران و اسلام نمود که این امر در کنار شهدای مبارزه با استعمار انگلیس برگ زرین دیگری بر تارک این استان شهید پرور می باشد.

در ادامه این مراسم، پرچم گردانی و توزیع بسته‌های متبرک امام رضا(ع) بین حاضران در گلزار شهدا انجام و حال و هوای حرم امام رضا(ع) در این مکان مقدس جاری و حاکم شد.

گفتنی است؛ کاروان زیرسایه خورشید با شعار«همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» ویژه گرامیداشت ایام دهه کرامت صبح امروز وارد استان بوشهر شده است و با حضور در شهرستانهای استان بوشهر با ترویج فرهنگ و معارف رضوی رنگ و بوی حرم مطهر رضوی را به دلدادگان امام رضا(ع) منتقل می کنند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.