×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شمیم رضوی با حضور کاروان زیرسایه خورشید در استان بوشهر پیچید کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی وارد فرودگاه بوشهر شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به مناسبت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید، باصلوات خاصه امام رضا (ع) در فرودگاه استان بوشهر مورد استقبال پرشورمردم و جمعی از مسئولان قرار گرفتند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ این کاروان‌ که متشکل از خادمان حرم و مبلغان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی است، برای شرکت در ویژه برنامه های این ایام به استان بوشهرسفرکرده اند.

شرکت در برنامه های جشن های مردمی زیر سایه خورشید که با شکوه هرچه تمامتر در شهرها، بخش ها، استان بوشهر برگزار خواهد شد، ازجمله اهداف سفر این کاروان است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی محمدیان سخنران گروه جنوب استان بیان نمود: کاروان زیرسایه خورشید ازطرف موسسه جوانان قدس رضوی و به منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی و همچنین وصل کردن دلهای عاشقان اما رضا(ع) وزیارت از راه دور بین اقشار مختلف مردم صورت گرفته است.
وی بابیان اینکه حرم محدود در چهارچوب و صحن وذسرا نیست افزود: کل ایران درایام دهه کرامت وقتی به استقبال پرچم متبرک رضوی و خدام می آیندازنزدیک دلشان روانه حرم رضوی می شود؛ که ما در این چند سال شاهد معجزات زیادی بوده ایم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدیان درادامه ازیک برنامه شگفتانه برای دهه هشتادی های استان بوشهر خبر داد و افزود: دوستداران امام رضا علیه‌السلام می توانند شماره ۷۰ به سامانه ۱۰۰۰۸۸ پیامک کنند و از مسابقات فرهنگی و زیارت امام رضا(ع) خصوصا زیارت اولیها بهرمند شوند.
در ادامه فرید محبی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به خادمان گفت: امسال هم مانند هر سال با حضور کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر به عطر معنویت امام هشتم علی‌بن موسی الرضا(ع) و قدوم خدام حرمش متبرک شد؛ تا قدری دل‌های تنگمان آرامش گیرد و با هر بار شنیدن صلوت خاصه از صدای دلنواز خدامش، دل‌ها راهی حرم سلطان عشق شود و به پنجره فولادش گره بخورد.
محبی تصریح کرد: برنامه فرهنگی معنوی زیرسایه خورشید نزدیک ۱۵سال است که درکشوراجرا می شود که امسال نیز باتلاش وزحمات عزیزانی که درشبکه جوانان رضوی استان وکانون تخصصی جوانان ونوجوانان رضوی داشتند، این خطه از دیار اسلامی را به عطر معنویت امام هشتم علی‌بن موسی الرضا(ع) و قدوم خدام حرمش متبرک شده برنامه ها با شکوه زائدالوصفی برگزارخواهدشد.
وی درادامه افزود: ۴۳۰ برنامه با حضور دو گروه «شمس الشموس» و «انیس المونس» در دو گروه پنج نفری درشمال و جنوب در نقاط مختلف استان، برنامه‌های متنوعی در تمامی ۱۰ شهرستان با حضور خدام حرم رضوی اجرا می‌شود.
محبی بابیان اینکه شعار امسال «همه خادم الرضائیم، خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» است افزود: هرسه موضوع برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری(مد) می باشد؛ «همه خادم الرضایم» یعنی اینکه تلاش کنیم سیره رضوی را درسطح زندگیمان جاری و ساری کنیم و اما «خدمت عالمانه» با رویکردی که در دفاتر کانون های خدمت رضوی هم اکنون در حال انجام است در کنار برنامه‌های فرهنگی قرار بر این است خدمات مختلف معیشتی و حمایتی را در سطح خانواده های نیازمند داشته باشیم، اما «جهاد عالمانه» که تاکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین، این محور هم جزء برنامه های زیر برنامه های زیر سایه خورشید قرار گرفته است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر؛ درپایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی تلاش ها و زحمات درشبکه رضوی جوانان استان، کانون های تخصصی جوانان، کانون خبروفضای مجازی ومعاونت کانون های خدمت رضوی استان بیان نمود: امیدواریم امسال هم با حضور خدام رضوی که ازمشهد مقدس تشریف آورده اند بتوانیم نمایش قابل قبولی ازخدمات فرهنگی و معنوی در سطح استان داشته باشیم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.