×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سید محمد حسینی : بحران آب در همه جای استان وجود دارد و دولت با تمام وجود در کنار مردم است تا این مشکل را مرتفع نماید

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ با حضور دکتر محمد حسینی معاون رئیس جمهور، دکتر رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان، رستمیان معاون عمرانی استاندار، دکتر بنافی فرماندار دشتستان ،سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع)، قدوسی شهرداربرازجان و دیگر مسئولین ، خانواده شهدا و ایثارگران در سالن شهید شاهینی برازجان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزار شد……

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: آقای سید محمد حسینی معاون محترم پارلمانی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری دشتستان ابراز داشت : با عرض سلام و احترام خدمت دوستان محترم و با تشکر و قدردانی از آقای دکتر رضایی نمانیده محترم که واسطه خیر شدند و مقدمات حضور بنده را در شهرستان شدند.

وی افزود: ایام دهه کرامت را به همه بزرگواران تبریک عرض می کنم. مواردی را که دوستان بیان فرمودند. باید بهش رسیدگی شود این دولت آمده است که اوضاع را به نفع مردم تغییر بدهند…..

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود ؛ مسئله آب امرزو مسله همه استان هاست. دولت قبل از استقرار کار خود را حتی شروع کرد و بحث رسیدگی به سلامت مردم را شروع کرد که دیروز آمار فوتی ها صفر شد و درحالی که خیلی از کشورهای اروپایی روزانه ۱۰۰ نفر فوتی دارند……

وی در این جمع شواری اداری افزود: دولت قبل متاسفانه دقیقه نودی بعضی از مطالبات را بر گردن دولت مردان جدید نهاد و  که البته ما پیگیر آن هستیم.

حسینی افزود؛ در چند سال اخیر پروژه های عمرانی نیز تعطیل بوده است که دولت نیز انجام پروژه های عمرانی آغاز شده است.

همین طرح اصلاح یارانه ها به نفع اقشار محروم و مستضعف جامعه است چرا باید روش و سازوکاری که باعث فساد و رانت می شود.

وی ادامه داد: البته ممکن است که این طرح در کوتاه مدت مشکلاتی را داشته باشد.

همه باید کمک کنند که بتوانیم از این مرحله عبور کنیم. امام جمعه محترم دشتستان نکاتی را بیان فرموند زیبنده نیست که در جامعه ما فقر وجود داشته باشد و همه باید کمک کنیم مشکلات حل شود. ما در همین مسئله نظامی به چنان قدرتی رسیده ایم که  آقای رابرت مالی (نماینده ویژه آمریکا در امور ایران) وقتی در جلسه کنگره آمریکا به او گفته شد که حمله نظامی به ایران را باید مورد توجه قرار دهیم به نمایندگان کنگره بیان کردند که فکر حمله نظامی به ایران را بیرون کنید. در اسلام گفته شده است که بعد از نماز جمعه بروید دنبال امور زندگی تان. 

نوشته عباس آفریدون 

۱۳ خرداد ۱۴۰۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.