×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه ماهانه شورای وحدت دشتستان با حضورغلامپور مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ،مرتضی قدوسی شهردار برازجان برگزار شد+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ جلسه ماهانه شورای وحدت در حسینیه شهید اسدی در برازجان برگزار شد

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نعمت‌الله غلامپور مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:خاطرات خانواده شهدا باید مستندسازی شود/ با اختلافات ومانع تراشی راه به جایی نمی‌بریم/ ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم …..

جلسه ماهانه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی دشتستان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و شهردار برازجان در حسینیه شهید اسدی با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید آغاز شد.

درابتدا غلامعلی زرنگار دبیر شورای وحدت دشتستان ضمن عرض خیر مقدم و تشریح برنامه های یکساله شورا ، بر وحدت وانسجام بین نیروهای انقلاب تاکیدنمود.

دراین جلسه مرتضی قدوسی شهردار برازجان گوشه هایی از عملکرد شهرداری برازجان در طول ماه های اخیر را برای حاضران در جلسه بیان نمود.

در ادامه سایر اعضای شورای وحدت حجت الاسلام وحیدی رئیس شورای وحدت ، عباس اسدی،محمد علی دهقانی،جعفر کمالی،خانم دهداری ،مصیب غریب زاده عضو شورای شهر،سید موسی موسوی،باقر عباس زاده،شهرام حسین پور به بیان نظرات خود درباره شهرستان و برنامه های شورا پرداختند.

نعمت‌الله غلامپور مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرنکاتی را در باره شهدا و برنامه های دولت مردمی در استان بوشهر از جمله شهرستان دشتستان بیان نمود.

دراین جلسه مدیرکل بنیاد شهیداستان بوشهرافزود:در طول خدمت در سپاه تلاش کردیم که در جهت وحدت نیروهای انقلابی قدم برداریم تلاش کردیم اگر اختلافاتی هم وجوددارد آن را را برطرف کنیم .

وی ادامه داد حتی اگر اختلافاتی در بین مدیران دولتی هم بود که می دانستیم این ادارات در جهت رفع مشکلات مردم می‌توانند گامی بر دارند اختلافات آنها را هم برطرف کردیم از این جهت که بتوانیم از آنها خوب بهره برداری کنیم.

غلام پور بیان نمود:اعتقادم این است با اختلافات ومانع تراشی راه به جایی نمی‌بریم ،همیشه امید داشتم که هر وقت می خواهم از سپاه و بسیج خداحافظی کنم بسیج و سپاه در جایگاه والای خود قرار گرفته باشد وانشاء الله آن هدفی که مد نظرم بود تحقق پیدا کرد.

رفتن من از سپاه به بنیاد شهید و کار در آنجا برای من سخت نیست مخصوصاً از دشتستان رفتم چون تجربه لازم را برای کار در بنیاد شهید دارا هستم.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا و جانبازان برای پر بارشدن درخت انقلاب اسلامی که در شرایط کنونی نیازمند مراقبت بیشتری است افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند ،ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم.

مدیرکل بنیاد شهیداستان بوشهریادآورشد:در بحث بنیاد شهید و ایثارگری قدم های خوبی در سطح کشور برداشته شده و قاضی زاده ریاست بنیاد شهید کشور هم تیم بندی خوبی کرده است و الحمدلله مجلس هم همکاری خوبی در بحث اعتبارات بنیاد شهید و ایثار در بودجه داشته است، افزایش حقوق ایثارگران و موارد دیگری که ما می بینیم واگر این روند ادامه پیدا کند اتفاقات خوبی در بحث خانواده شهدا و ایثارگران رخ خواهد داد.

در استان بوشهر یک سری عقب افتادگی ها داریم که قابل حل است و به حول قوه الهی همکاران را بازسازی کردیم و از تمام توان خود استفاده می کنیم که با تیم بندی و برنامه ریزی قوی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را حل کنیم…

غلامپوربا اشاره به بحث بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران افزور: نباید بعد از گذشت سی سال از پایان جنگ فرزندان شهیدان بیکار باشند برای رفع این موارد کارگروه اشتغال ایجاد کرده ایم آدمهای پرتلاشی را گذاشتیم برای حل مشکل اشتغال زایی فرزندان شهیدان ومتاسفانه بحث بیکاری یکی از مشکلات که همه جا وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهیداستان بوشهر:ما باید ماموریت خود را در بحث مستند سازی و در رابطه با خانواده های شهدا و ایثارگران انجام دهیم که این مستندات در آینده برای جامعه خودمان و نسل های آینده استفاده کنیم و بهره ببریم،مستندات خوبی کار شده و هنوز جای کار دارد.

وی دررابطه به حقوق خانواده شهدا گفت:تمام پدر و مادرهای شهدا اگر در قید حیات باشند باید حقوق بگیرند در مواقعی وجود دارد که ممکن است بگویند مادر شهید حقوق دریافت نمی کند ممکن است مادر خوانده شهید باشد یعنی بعد از فوت مادر شهید پدر شهید اقدام به زن دوم گرفته باشد که به مادر خوانده حقوقی تعلق نخواهد گرفت،همچنین خواهران مجرد شهید نیز حقوق می گیرند.

غلامپورمدیرکل بنیاد شهیداستان بوشهر درادامه اظهارداشت:کمیسیون پزشکی در سال ۱۴۰۰ به خاطر بحث و کرونا برگزار نشده بود که انشاءالله در روزهای آینده برگزار خواهد شد، ۴۲۰ پرونده در بحث کمیسیون پزشکی داریم بررسی خواهد شد البته این تعداد را نمی توان در یک مرحله بررسی کرد ۲۸۰ پرونده را در یک نوبت اول انجام خواهیم داد و مابقی تعداد پرونده ها را تا آخر امسال در دو نوبت برج ۷ و برج ۱۱ انجام خواهیم داد.

وی باتاکید بر مکانهای جهت نگهداری پدرومادران شهدا گفت:در جاهایی می بینیم که پدر و مادر شهید احتیاج به نگهداری دارند و افتاده است یا در بستر جانبازانی که مشکل اعصاب و روان دارند و احتیاج به نگهداری و مراقبت و درمان دارند در بحث بستری جانبازان اعصاب و روان سهمیه ای وجود دارد که آن را می توان در یک بیمارستان در شیراز باغ جنت که متعلق به خود بنیاد شهید است بستری نمود و یک بیمارستان دیگرهم در یاسوج وجود دارد.

همچنین یک مجتمع توانبخشی بنیاد شهید در بوشهر دارد که سال ۹۶ افتتاح و در اختیار شرکت ایثار قرار گرفته است که شرکت ایثار اقدام به اجاره این مجتمع کرده است وباید تمهیداتی بیاندیشیم تا جانبازان و خانواده‌های شهدا بتوانند از این مجتمع استفاده ببرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.