×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تقدیروتشکرمسئول کمیته برگزاری مسابقات هیبت فوتبال ومسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای والامقام دشتستان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پس از پایان برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای والامقام ، حسن عباسی مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال شهرستان دشتستان پیامی بشرح ذیل صادر نمود…..

با سلام و درود به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و عرض سلام و احترام محضر مردم شریف دشتستان بزرگ و شهر برازجان به خصوص علاقمندان و جوانان پرشوری که با حضور مستمر خود در سالن ورزشی امام خمینی شهر برازجان گرمابخش مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای والامقام گردیدند.

جای بسی سپاس است به درگاه یزدان پاک که فرصت خدمتگزاری را به این حقیر و همکاران پرتلاش خویش در هیئت فوتبال شهرستان دشتستان عطا کرد.

لازم می‌دانم از کلیه عزیزانی که در طول ماه مبارک رمضان کمیته برگزاری مسابقات را یاری نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم *از جمله:* تماشاگران خونگرم و فهیم که با نظم و انسجام خاصی و به دور از ایجاد هرگونه تنش و با حفظ حرمت خون شهدا، صرفا با تشویق تیم های خود باعث دلگرمی عوامل برگزارکننده مسابقات شدند.

از حامیان برگزاری بازیها ، پیشکسوتان، سرپرستان، مربیان و بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در جام رمضان، هفته نامه ها و سایت های خبری مردم جنوب ، برازجان سلام،روابط عمومی شهرداری برازجان ، پیج های فوتسال ۵۸ و فوتسال ۲۰ برازجان که در طول برگزاری مسابقات ما را یاری و همراهی نمودند.

از کلیه عوامل اجرایی مسابقات، کمیته های فوتسال، داوران، انضباطی و همچنین داوران عزیزی که به حق مسئولیت بسیار سنگینی را به دوش کشیدند.
از شورای تامین شهرستان، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، فرماندهی انتظامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و شورای شهر که در امر برگزاری مسابقات همکاری بسیار خوبی داشتند.

تشکر ویژه از امام جمعه شهر برازجان، سرپرست فرمانداری و معاونت عمرانی ایشان ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان ، رئیس اداره ورزش جوانان، نمایندگان فرماندهی انتظامی و سپاه جوادالائمه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مسئول بسیج اصناف شهرستان ، روسای هیئت های ورزشی هندبال، کوهنوردی ، جانبازان و معلولین، کاپیتان سابق تیم ملی ۷ نفره و آقای گل جهان و پارالمپیک، اعضای هیئت فوتبال، مدیران باشگاهها و پیشکسوتان ورزش که با حضورشان در بین ورزشکاران و ورزش دوستان باعث دلگرمی این قشر عظیم گردیدند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای بسیار خوب رئیس و دبیر هیئت فوتبال که با حضور خود در این دوره از مسابقات عوامل برگزاری را یاری نمودند، دست یکایک عزیزان را به جهت همکاری می فشارم و نزد همه صاحب نظران، پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی دست تمنای خود را دراز نموده تا ضمن ارائه انتقادات سازنده و راهکارهای عملی خود بتوانیم با هم و به کمک مسئولان عزیز شاهد برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ ورزشی در دوره های آتی باشیم.

حسن عباسی
مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال شهرستان دشتستان
اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.