×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
استاندار بوشهر: نقد منصفانه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت و حل مشکلات جامعه است(تصاویر)

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، احمد محمدی‌زاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران، با تسلیت ایام شهادت امام علی علیه‌السلام و گرامیداشت یاد و خاطره در گذشت خبرنگار پیشکسوت علی پیرمرادی، خبرنگاران را معاون پنجم استانداری دانست و اظهار داشت: هر ۵ معاون استاندار در این نشست حضور دارند و تلاش همه خبرنگاران پیشرفت و توسعه همه جانبه است.

وی باتأکید بر توجه اصحاب رسانه به جهاد تبیین خاطر نشان کرد: در تحقق و عملیات شدن جهاد تبیین باید همه خبرنگاران و رسانه‌‌ها تلاش کنند.

استاندار بوشهر باتأکید بر انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها تصریح کرد: خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی غیر قابل مقایسه با رژیم وابسته به استکبار جهانی آمریکا است که باید در ابعاد گوناگون تبیین و انعکاس داده شود.

محمدی‌زاده نقد منصفانه را زمینه توسعه و پیشرفت و حل مشکلات جامعه دانست و تأکید کرد: توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی و تسریع در اجرا طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

وی توسعه گردشگری را از دیگر برنامه‌ها دانست و با اشاره به حضور بیش از ۹ میلیون گردشگر و مسافر در استان خاطر نشان کرد: نیمه دوم سال زمینه حضور گردشگران و مسافران به استان فراهم می‌شود و در این راستا از دی ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین امسال ۸ تا ۹ میلیون مسافر و گردشگر وارد استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر با اشاره به رتبه دوم جذب گردشگر استان در کشور تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری در ایام تعطیلات نوروزی به‌عنوان دومین استان گردشگرپذیر کشور معرفی شد.

محمدی‌زاده از معرفی فرماندار دشتستان خبر داد و بیان کرد: فرماندار دشتستان برای انجام مراحل اداری به وزارت کشور اعلام و به‌زودی معرفی می‌شود.

وی یکی از منابع مهم تأمین آب شرب استان را آب‌شیرین‌کن دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای مختلف در حال اجرا است که آب‌شیرین‌کن وحدتیه به ظرفیت ۵ هزار مترمکعب بر اساس وعده مجری طرح، خرداد ماه وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.روابط عمومی استانداری بوشهر

همچنین در این محفل اعلام شد که کتاب زندگینامه “علی پیرمرادی” بزودی چاپ می‌شود….

افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهراعلام نمود:

کتاب زندگینامه “علی پیرمردادی” خبرنگار فقید این استان بزودی چاپ و منتشر می‌شود.

این کتاب که توسط “حبیب قاسمی” از خبرنگاران پیشکسوت هم استانی تدوین شده گنجینه عظیمی از نشریات فاخری است که شاید در کشور بی‌نظیر باشد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.