×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
انهدام  باند سارقان مسلح در دشتستان ، فرمانده انتظامی استان از شناسائی و دستگیری چهار نفر اعضای یک باند سرقت مسلحانه در دشتستان خبر داد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: در پی خبر سرقت مسلحانه نافرجام از منزل یکی از شهروندان در شهر برازجان، پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان عملیات ضربتی و مشترک شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سارقان که تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار داشتند، مجدد قصد اقدام به سرقت مسلحانه از منزل یکی از شهروندان در شهر برازجان را داشتند که با هوشیاری و همکاری یکی از ساکنان منزل، این باند در تور عملیاتی پلیس گرفتار و دو نفر از اعضای این باند در صحنه سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: ماموران پلیس محل اختفای اعضای باند را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با محاصره مخفیگاه آنها، سرکرده و یک نفر از اعضای دیگر این باند سرقت را دستگیر کردند.

سردار سوسنی خاطرنشان کرد: در این عملیات موفقیت آمیز ۳ قبضه سلاح جنگی، ۱۶۷ فشنگ جنگی، تعدادی اموال مسروقه کشف، یک دستگاه خودرو بکار رفته در سرقت ها توقیف و ۴ نفر سارق مسلح دستگیر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.