×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شهردار برازجان پس از بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر عنوان کرد؛  اجرای بدون وقفه پروژه های عمرانی شهرداری برازجان در سال جاری/ تمامی پیاده روهای بلوارهای سطح شهر بهسازی می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، شهردار برازجان با توجه به اهمیت نامگذاری شهرک های مسکونی در شهر اظهار کرد: تمامی شهرک های مسکونی شهر در سال جاری نامگذاری می شوند و تابلوهای نامگذاری شهرک ها نصب خواهد شد. در سال جدید تمامی پروژه های عمرانی شهرداری بدون وقفه پیش خواهند رفت.

مرتضی قدوسی از شروع عملیات نورپردازی پارک رضوان خبر داد و عنوان کرد: اصلاح و بهسازی رفوژ میدان کوثر تا میدان شهید سلیمانی نیز در دستور کار است.

قدوسی با اعلام اینکه بهسازی و روکش آسفالت خیابان جمهوری اسلامی نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است ادامه داد: اجرای سنگ فرش پیاده رو و ساماندهی سایبان مغازه های خیابان جمهوری اسلامی به عنوان خیابان اصلی ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته، مجوزات این فعالیت ها از شورای شهر گرفته شده و به امید حق بزودی عملیات اجرایی این پروژه ها شروع خواهد شد.

وی در این خصوص افزود: انیمیشن سه بعدی بهسازی بلوار و سایبان های مغازه های خیابان جمهوری اسلامی نیز طراحی و در حال آماده سازی است.

شهردار برازجان در خصوص بهسازی پیاده روهای محل عبور عابر پیاده در بلوارهای سطح شهر عنوان کرد: این پیاده روها در سراسر نقاط شهر بهسازی می شوند. فعالیت‌های عمرانی تنها محدود به هسته مرکزی شهر نبود و محلات مختلف شهر و محلات کم برخوردار نیز رنگ و بوی تحول به خود گرفته اند و این مسئله نشان از زنده بودن شهر دارد.

وی با اعلام اینکه تحول اقتصاد شهری و جلب رضایت شهروندان از مهمترین اولویت شهرداری است افزود: تعویض پایه برق های بلوار حسینیه اعظم و تبدیل آن از بتونی به فلزی نیز در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته که طی چند روز آینده، بعد از رنگ آمیزی به این مکان منتقل می شوند.

قدوسی با بیان اینکه هر پروژه عمرانی به مرور زمان هویت شهر را می سازد و دقت در مطالعات و طراحی پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است عنوان کرد: از این رو بزودی مثلثی کنار باشگاه امام علی (ع) و مثلثی بعد از فرمانداری نیز بهسازی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.