×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید بخش شبانکاره با حضور نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست فرمانداری دشتستان، امام جمعه شهرستان ، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست بخشداری شبانکاره برگزار شد+ تصاویر

سایت پایگاه خبری تحلی برازجان سلام؛ روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ ، آیین تکریم و معارفه امام جمعه بخش شبانکاره با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ،صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه شهرستان، دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ، خادمی سرپرست بخشداری شبانکاره، ائمه جمعه شهرها ، مردم و مسئولان بخش شبانکاره در سالن آموزش و پرورش شبانکاره برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ آیت‌الله صفایی بوشهری در این مراسم اظهار داشت: شهر شبانکاره دارای تاریخی بزرگ و درخشان است و یک منطقه مهم با تراز تاریخی باشکوه است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان محصول تمدن بین‌النهرین است اضافه کرد: این شهرستان در حوزه روحانیت هم دارای تاریخی درخشان و باشکوه است.

امام جمعه بوشهر بر تأمین آب، رفع مشکل حوزه کشاورزی و رسیدگی به نیازهای مردم تاکید کرد و افزود: ایجاد شهرک خرما در این شهرستان، توسعه آبیاری نوین، توسعه صنعت پائین‌دستی کشاورزی و… باید با جدیت دنبال شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام حمادی امام جمعه سابق شبانکاره، ایشان را فردی دلسوز، پرتلاش و پیگیر معرفی کرد

و ادامه داد: ایشان به صورت مستمر پیگیر مسائل و مشکلات مردم بودند و کارهای بزرگی در دوره خدمت خود داشتند و مردم هم قدردان ایشان هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مردم ما خوش‌استقبال و خوش‌بدرقه هستند اضافه کرد: مردم دشتستان هم خوب استقبال می‌کنند و هم خادمان خود را تکریم می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در مقابل تهاجم تحریف دشمن جهاد تبیین مطرح شده است افزود: دشمنان دنبال تحریف اسلام، تحریف شخصیت پیامبر، تحریف عدالت، تحریف انقلاب اسلامی و… هستند و می‌خواهند جای دوست و دشمن، خادم و خائن را عوض کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به شعار تولید، دانش‌بنیانی و اشتغال‌آفرینی بیان کرد: تولید جوهره منظومه اقتصادی است و اگر تولید نباشد این مجموعه به خوبی نمی‌چرخد. تولید بر اساس علم و فناوری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تولید دانش‌بنیان را مبتنی بر استفاده از علم و دانش در عرصه تولید دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه خرما باید از تولید و آبیاری تا برداشت و فروش و صادرات طراحی مناسب علمی داشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار اشتغال‌زایی پایدار شد و گفت: انتظار داریم مسئولان تلاش کنند تا شهرستان دشتستان نماد تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در سطح ملی شود.

براساس این گزارش؛ در این مراسم از زحمات ۱۴ ساله حجت الاسلام حمادی تقدیر و حجت الاسلام محمد پردل به عنوان امام جمعه شبانکاره و نماینده ولی فقیه در بخش شبانکاره منصوب شد.

حجت الاسلام پردل متولد ۱۳۶۵ و اهل شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد و پیش از این امام جمعه پاسارگاد استان فارس بوده است

روابط عمومی فرمانداری دشتستان و روابط عمومی صفایی بوشهری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.