×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهادتبیین؛ بررسی وتحلیل شعارسال ١۴٠١

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، جهادتبیین؛ بررسی وتحلیل شعارسال ١۴٠١ ✍️ بقلم حجت ذوالفقاری بدین شرح اعلام شد…..

بسم الله الرحمن الرحیم

*«این چند ساله بنده برای شعار سال «تولید» را عمدتاً محور قرار دادم با یک قیدی، با یک خصوصیتی. علت هم این است که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است. تولید ملّی در واقع راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواریهای اقتصادی برای کشور است.* امام خامنه ای

درحالی که رهبر معظم انقلاب یک دهه به موضوع اقتصاد وتولید در شعارهای سال می پردازد، اگر نگاهی به این موضوع ودغدغه ولی امر مسلمین امام جامعه بیاندازیم سوالی که اینجامطرح میشود درراستای رشد تولید داخلی وصادرات ماکجاقرارگرفته ایم.؟
و تاجایی که باید به آن بپردازیم پیرو بیانات گهربارایشان درروز گذشته، چرا ما باید بجای تحقق شعارهای سال درعمل واجراء درطول چندسال به تبریک این شعار و سربرگ های اداری بسنده نماییم؟
روزنه ای راکه برای این مسیر وبرون رفت از این حالت نیمه منفعل بخواهیم ارائه بدهیم واتخاذ نماییم باوجود وضعیت بداقتصادی امروز جامعه که ماحصل آن عدم تبعیت پذیری از این فرامین می باشد، میتوان به راهکارهایی زیر اشاره ای نمود لذااگر درطول یک دهه قبل تاکنون ما باوجود جوانان نخبه و کارآفرینان برتر، به کارگیری فناوری های جدید، افزایش نیروی کار که خود اشتغالزایی می باشد ومهمتراز همه آن آموزش و پژوهش و موضوع تولید داخلی وکارآفرینی براساس سهولت درارائه تسهیلات بانکی می پرداختیم در رشد و توسعه صنعتی، سهم مهم و مسلطی و در تحقق آن رشد و توسعه اقتصادی پایداری، کسب می نمودیم، که درعرصه صادرات نیز موفق تر بودیم…

بنابراین جهت رشد تولید مهمترین عوامل نیروی انسانی ماهر و با تجربه، ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین و پیشرفته می­باشد.

تولید بهمراه دانش بنیان می تواند درتقویت اقتصاد ملی کشور، تقویت دفاع ملی کشور ،اشتغال زایی، ارتقای سطح طرح ها از نمونه ی صنعتی و یا ارتقا سطح تکنولوژی ، ارتقا از نمونه ضمیمه ی صنعتی محصول به نمونه ی صنعتی و تولیدی طرح هایی که از پتانسیل لازم و توان بالقوه جهت تجاری سازی و رسیدن به فناوری برتر در جهت اشتغال زایی، کسب درآمد و … برخوردار می باشند موثر باشد.

من الله التوفیق
حجت ذوالفقاری/ فروردین ١۴٠١

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.