×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شهردار برازجان در آئین معارفه مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری؛پورزنگویی در میدان بودن را به پشت میز نشستن ترجیح میدهد /پرسنل فضای سبز تعامل و همکاری های لازم با مدیر عامل جدید را داشته باشند

به گزارش سابت برازجان سلام، شهردار برازجان ۲۸ اسفند ماه در آئین معارفه رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: انتظار دارم همانگونه که سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری فعالیت خود را به خوبی انجام داده در سال جدید نیز همانگونه فعال و پرتلاش به فعالیت های ارزشمند خود ادامه دهند.

مرتضی قدوسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس علی پورجم و مرحوم احمد صفایی از کارمندان خدوم فضای سبز شهرداری اظهار کرد: امروز در این جلسه گرد هم آمدیم تا به مطالبه پرسنل فضای سبز جامعه عمل بپوشانیم و مدیر عامل این سازمان را که فردی باصداقت و با خلوص نیت، بی آلایش، بی ریا و بدون توقع است و بی منت در کنار مجموعه شهرداری در میدان عمل است را معرفی کنیم.

قدوسی افزود: امروز بهرام پورزنگویی به عنوان مدیرعامل سیما منظر و فضای سبز شهرداری معرفی می شود، فردی که در میدان بودن را به پشت میز نشستن ترجیح می دهد و همیشه در میدان عمل خود را ثابت کرده و خواهد کرد، قطعا چنین مدیران دلسوز و زحمتکشی باعث افتخار و سرافرازی مجموعه شهرداری خواهند بود.

شهردار برازجان با بیان اینکه زمانی که پورزنگویی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کردم از او خواستم تا ثابت کند مدیریت سازمان فضای سبز به صرف داشتن سوابق اداری و مدیریتی نیست عنوان کرد: توقعی که از او به عنوان سرپرست سازمان داشتم برآورده شد، امروز با اطمینان خاطر و شعف دل بهرام پورزنگویی را به عنوان مدیر عامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری انتخاب می کنم و امید و اطمینان دارم که این سازمان به همت این بزرگوار و همکارانشان آینده روشنی را در پیش خواهد داشت.

مرتضی قدوسی شرط موفقیت، توسعه و پیشرفت این سازمان را تعامل پرسنل فضای سبز با یکدیگر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد نمود فعالیت های شهرداری در این سازمان است، اگر پرسنل این سازمان وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند قطعا مدیریت شهر به عنوان یک مدیریت موفق قلمداد خواهد شد.

وی خطاب به پرسنل این سازمان اظهار کرد: توقع و انتظار من از پرسنل این سازمان تعامل و همکاری با رئیس جدید است زیرا از این طریق می توانید در ترقی و پیشرفت شهر ما را همراهی نمایید.

قدوسی در ادامه ضمن تبریک به بهرام پور زنگویی عنوان کرد: امیدوارم کما فی السابق شاهد تلاش و فعالیت های ارزشمند شما در سازمان مربوطه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در این جلسه اظهار کرد: مدیر عامل سازمان فضای سبز باید رضایت پرسنل خود را در اولویت قرار دهد تا شاهد رونق و پیشرفت بیشتری در این سازمان باشیم.

ارسطو قائدی برازجانی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این سازمان افزود: در زمان سرپرستی زنگویی در سازمان فضای سبز شاهد فعالیت خوب این سازمان بودم و عملکردها را رصد میکردم، باید از تمامی نیروهای فضای سبز در حوزه های مختلف این سازمان استفاده شود تا شاهد اثرات مطلوب تری در این سازمان باشیم.

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر برازجان با اعلام اینکه هر چه در شهر برای زیبایی شهر تلاش شود، تا تلاش و زحمات پرسنل نباشد هیچوقت شاهد زیبایی شهر نخواهیم بود عنوان کرد: خرسندی امروز ما به این دلیل است که فردی از بدنه مجموعه فضای سبز به عنوان مدیرعامل این سازمان انتخاب می شود، قطعا به همین دلیل پرسنل این سازمان با اشتیاق بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مسیب غریب زاده خطاب به رئیس این سازمان افزود: رضایت پرسنل خود در دستور و اولویت فعالیت قرار گیرد، زیرا پرسنلی که از مدیر عامل خود راضی باشد با توان و اشتیاق بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

معاون اجرایی و خدمات شهری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس علی پورجم عنوان کرد: تشکر می کنم از مجموعه پرسنل فضای سبز بابت تمام زحماتشان، خصوصا این ایام که پیک کاری آنهاست و سپاس که در این مدت زحمات زیادی برای زیبایی شهر متقبل شدند.

محمد جامعی ضمن تبریک به مدیر عامل جدید سازمان و آرزوی موفقیت برای وی عنوان کرد: امیدوارم که رئیس جدید سازمان با همکاری و تعامل کامل با پرسنل و در چارچوب وظایف سازمان به نحو احسن به کار خود ادامه دهد، زیرا حفظ و نگهداری فضاهای سبز باعث سلامت جسمانی و آرامش روانی شهروندان می شود.

مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بهرام پورزنگویی اظهار کرد: از مجموعه شهرداری، خصوصا شهردار محترم تشکر و قدردانی می کنم بابت اعتمادی که به اینجانب کرده و در خصوص ساماندهی فضاهای سطح شهر و پیشبرد اهداف این سازمان تمام تلاش و توان خود را بکار خواهم گرفت.

معاون عمرانی با اعلام اینکه خرسندم فردی به عنوان رئیس سازمان سیما منظر انتخاب شده که از بدنه خود مجموعه فضای سبز است اظهار کرد: رئیس جدید در کنار مجموعه فضای سبز بوده، درد و مشکلات ان ها را می داند و کنار ان ها رشد کرده است.

امرالله عباسی با اعلام اینکه امروز به پاس این انتخاب شادمانی را در چشمان پرسنل فضای سبز میبینم عنوان کرد: امیدوارم که رئیس جدید در انجام امورات موفق باشد و با ورود ایشان شاهد پویایی و نشاط بیشتر در این حوزه باشیم.

روابط عمومی شهرداری برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.