×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بازرسی ها‌ از اصناف دشتستان تشدید می‌شود

پایگاه سایت خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان گفت: بازرسی‌ها و نظارت بر اصناف و بازاریان شهرستان دشتستان که از ابتدای اسفند ماه سال جاری تشدید شده، تا پایان ایام نوروز ادامه می یابد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلب برازجان سلام‌ ؛ حسین کمالی افزود : کسبه و اصناف شهرستان دشتستان همیشه به ارزانی شهرت داشته و نباید این خوشنامی و اعتماد مشتری مخدوش شود، بنابراین باتوجه به شرایط اقتصادی موجود و تنگناهای معیشتی که قشر زیادی از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، کسبه محترم را به رعایت انصاف و مشتری مداری توصیه می کنم.

کمالی ادامه داد: مردم شهرستان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی احتمالی، اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار با شماره تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و شماره ۳۴۲۲۹۷۷۱ اتاق اصناف تماس گرفته و تخلف مشاهده شده را به بازرسان اطلاع داده یا با مراجعه مستقیم به واحد بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، شکایت خود را اعلام و پیگیری نمایند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان با توجه به سیاست های پیشگیرانه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: ضروری است واحدهای صنفی نسبت به تزریق سه دوز واکسن کرونا و اخذ QR Code و نصب آن در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.