×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار علی رزمجو در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه جوادالائمه دشتستان : بسط و گسترش این انقلاب را امام در دستور کار خود قرار داد و رهبری آن را تداوم بخشید و نهاد سپاه از همین گفتمان پا گرفت

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام راسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در تاریخ ۲۴ اسفند در تالار هنر برازجان برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سردار علی رزمجو روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه جوادالائمه دشتستان افزود: بسط و گسترش این انقلاب را امام در دستور کار خود قرار داد و رهبری آن را تداوم بخشید و نهاد سپاه از همین گفتمان پا گرفت و این نهاد از بدو تاسیس در همه صحنه های جهاد کارنامه ای درخشان دارد.

وی ادامه داد: خدامحوری، ولایت مداری، مردمداری و مردم یاری همراه روحیه سلحشوری حضور در صحنه های انقلاب اسلامی عناصر تشکیل دهنده سپاه به شمار می روند.

رزمجو اضافه کرد: سپاه  پاسداران و بسیجیان نشان داده اند که سدی شکست ناپذیر در برابر خواسته های دشمن هم در درون و هم برون نظام بوده و هستند و هم خنثی کننده نقشه های شوم هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع )استان بوشهر گفت: فرماندهی و مدیریت فرصتی مناسب برای رسیدن به حیات انسانی  و پویایی است که خداوند برای بندگان خوب خود فراهم می کند.

سردار رزمجو گفت:دستیابی به حیات واقعی انسانی جز در پرتو دفاع از دین خدا و ارزشهای الهی و انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد.

وی بیان داشت: ایمان ، باور و عمل صالح  از ارکانی است که انسانها را شایسته حیات انسانی می کنند و یکی از فرصت هایی که برای انسانها فراهم می شود میدان جهاد در عرصه های مختلف با محور جهاد فی سبیل الله است.

رزمجو اضافه کرد: هرکس در نظام مدیریتی قرار بگیرد باید این فرصت را برای اقامه و دفاع از دین خدا غنیمت شمرد و حداکثر تلاش خود را برای دفاع از این ارزشها بکار گیرد.

رزمجو ضمن تبریک ولادت دوازدهمین پیشوای مسلمانان صاحب الزمان(عج) اضافه کرد: پاسداری و بسیجی یعنی مبارزه کردن با دشمن دین و رسیدن و تحقق بخشیدن ظهور حضرت مهدی(عج) است. ایرنا

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ حجه الاسلام مصلح در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با تبریک پیشاپیش نیمه شعبان و روز جهانی مستضعفان طی سخنانی به فواید وجود امام غایب پرداخت.

وی با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) که فرمودند: زمین بدون امام آشکار یا پنهان، باقی نمی ماند یکی از فواید وجود امام غایب را حفظ زمین از فروپاشی نامید.

امام جمعه دشتستان با اشاره به حدیثی از امام زمان (عج) که فرمودند: چگونگی استفاده از من در غیبتم، همانند استفاده از خورشید است هنگامی که ابر‌ها آن را از دیدگان پنهان نگاه دارد. دیگر فواید وجود امام غایب را در احادیث ائمه معصومین (ع) بقا و استمرار نظام جهان، عامل نزول نعمت های خداوند، امنیت و آرامش مردم زمین بیان نمود.

حجهالاسلام مصلح در ادامه با بیان اینکه در میان ائمه (ع)، مولا علی (ع) تنها امامی بود که موفق شد ۴ سال و چند ماه حکومت اسلامی تشکیل دهد و در طول این مدت کوتاه دستورالعمل های متعدد حکومتی از آن حضرت صادر شد که ضرورت دارد مدیران ما سرلوحه مدیریتی خود قرار دهند.

وی طی سخنانی به تبیین این دستورالعمل های مدیریتی حضرت علی (ع) پرداخت از جمله: به عیب جویان بها ندادن، عیب مردم را پوشاندن، انتقام جویی را از خود دور کردن، مواظب سخن چینان بودن، با انسان های بخیل و ترسو مشورت نکردن، خوش معاشرت و خوش رفتار بودن.

در این آیین سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری بعنوان فرمانده جدید سپاه دشتستان معرفی و از خدمات سرهنگ نعمت الله غلامپور قدردانی شد.

در پایان مرد خدایی دست به سینه تعظیم نموده به مقامهای شامخ خود در این محفل عهده دار فرماندهی سپاه دشتشتان شد .


  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.