×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حضور سرپرست فرمانده سپاه، مشاور فرماندار، مدیربسیج مهندسین و رئیس فنی حرفه ا ی به مناسبت میلاد سرداران کربلا از جانباز و آزاده سرافراز تجلیل شد + تصاویر

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ به مناسبت میلاد سرداران کربلا ،حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و امام سجاد(ع) روز آزادگان ازجانبازو آزاده سرافراز آقای موسوی تجلیل شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ این مراسم با حضور جناب سرهنگ بناری سرپرست محترم سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، حاج محراب بنافی مشاور فرماندار درامورایثارگران ، مهندس توسلی رئیس فنی وحرفه ی، مهندس براتی مدیر بسیج مهندسین دشتستان با حضوردرمنزل جانباز آزاده سرافراز آقای موسوی ازوی تجلیل نمودند.

دراین دیدار مسئولین جانباز را نماد اسلامیت، ولایتمداری، استکبار ستزی و دفاع از حریم اسلام و مهین عنوان نموده و افزودند: جانباز یک کتاب بزرگ از تعالی شخصیت انسان است که در راه دین و میهن خویش جانش را در معرض فدا شدن قرار می دهد و با صبر و تحمل، مشکلات جانبازی را تحمل می کند.

جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای وجود بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.

همه جامعه ما قدردان جانبازان هستند وهر کدام از جانبازان عزیز ما می توانند الگویی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر باشند.

بنا به این گزارش جانشین فرمانده سپاه دشتستان جناب سرهنگ غلامرضا بناری سرپرست فرمانده  سپاه دشتستان را عهده دار شده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.