×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه دشتستان؛ در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در مورد عزل و نصب ها در شهرستان لازم است برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه شود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در مورد عزل و نصب ها در شهرستان لازم است برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه شود…..

بسم الله الرحمن الرحیم 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی مکرر فرموده اند ائمه ی جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه مأمن و ملجاء تمامی اقشار، گروهها و اصناف هستند و نقشی بی بدیل در ایجاد وحدت و تقویت جبهه ی انقلاب اسلامی دارند.

گروههای مختلف بعد از هر انتخابات توقعات فراوانی از این جایگاه دارند که در صورت برآورده نشدن موجب گلایه آنان می شود.

امام جمعه ی محترم دشتستان نیز با تأسی از فرمایشات و سیره مقام عظمای ولایت همواره تلاش نموده است در جهت حفظ وحدت و انسجام همه ی نیروها خصوصاً دلدادگان انقلاب اسلامی و تقویت نیروهای دلسوز، متعهد و انقلابی اقدام نماید.

طبیعی است که ایشان طرف مشورت مقامات مسؤول قرار می گیرد ولی این به معنای دخالت در عزل و نصب ها نیست.

ایشان در مشورت ها نیز به شاخص های ضروری در انتخاب مدیران همچون انقلابی بودن، تعهد و تدین، سلامت اخلاقی و رفتاری، کارآمدی و توانمندی، اشراف و آگاهی از حوزه مسؤولیت تأکید نموده و هیچ اصراری بر استفاده از شخص خاصی ننموده است.

در پایان تأکید می شود در این برهه ی خاص لازم است همگان دست در دست هم با وحدت و انسجام و یکدلی به یاری دلتمردان بشتابیم تا مردم خصوصاً محرومین و مستضعفین طعم شیرین خدمت و رفع فقر و امید به آینده را بچشند تا به این وسیله توطئه ها و دسیسه های دشمنان نیز خنثی گردد.

دفتر امام جمعه دشتستان
۱۴۰۰٫۱۲٫۱۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.