×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نشست خبری اصحاب رسانه / به مناسبت ۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد خمینی با ریاست کمیته امداد امام خمینی برازجان : مددجویان کمیته امداد امام خمینی حقوق ماهیانه خود را دریافت می نمایند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سابقه کمیته امداد امام خمینی رحمه الله به سال های قبل از پیروزی انقلاب (حدودا سال های ۴۳ ـ ۱۳۴۲) باز می گردد که تعدادی از انقلابیون که در زمره یاران امام رحمه الله بودند، مأموریت پیدا کردند که به خانواده های زندانیان، نیازمندان و مبارزان رسیدگی کنند. امداد گری به ویژه در دوران اوج گیری انقلاب، در طی سال های ۵۷ ـ ۵۶،که اعتصاب و تحصن همه جا را فراگرفته بود، به منظور حمایت از اعتصاب کنندگان و زندانیان ادامه یافت. با پیروزی انقلاب، حمایت از نیازمندان در صدر برنامه ها قرار گرفت و ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی رحمه الله ، با صدور فرمانی از جانب ایشان، در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷، تشکیل گردید….

شمس الدینی در نشست خبری امروز صبح ۱۱ اسفند با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد افزرود : خانواده های مددجویان تحت کمیته امداد امام خمینی برازجان ماهیانه حق پرداختی خود را از خانوادهای یک نفره ۳۰۰ هزار تومان و خانواده ۲ نفره تا ۵۰۰ هزارتومان وخانواده های سه نفره به بالا تا مبالغ بالاتر دریافت می نمایند ….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : وی دربرنامه تحصیل دانش آموزان خانواده های تحت حمایت افزود: با برنامه هایی که برای ادامه تحصیل مدجویان کمیته امداد امام خمینی در نظر داریم آنها را باید به ادامه فعالیت درزمینه تحصیل مشتاق شوند و برای این دانش آموزان کلاسهای تقویتی برگزار می شود .

رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان افزود : ثبت نام دانش آموزان مدجویان این کمیته در سال های تحصیلی تا زمان طرح ایجاد شده با اداره آموزش و پرورش که از سمت مراجعه زیر صلاح اعلام شده است رایگان است .

وی افزود : درمان مددجویا ن شهری این نهاد بیمه سلامت و درمان مدجویان روستایی خدمات درمانی عهده دار است .

مراد شمس الدینی ریس کمیته امداد امام خمینی برازجان درباره هزینه ۱۲۰۰ نفر درمان مدجویان از ابتدای سال تا امروز فرمود ۵۶۱ میلیون تومان برای این مدجویان هزینه درمان پرداخت شده است .

مقام مسول کمیته افزود : ۲۴۶ نفر در حال حاضر ماهیانه بیمه خود را که به مبلغ ۷۲۰ ملیون تومان است از این نهاد دریافت می نمایند .

ریس کمیته افزود : کمیته امداد در بحث مسکن مددجوایان تحت حمایت کوتایی ننموده است و سخت دنبال آن است که افراد تحت پوشش این کمیته صاحب مسکن شوند .


ولی متاسفانه در بحث زمین برای مسکن این مدجویان در برازجان با مشکل قیمت خرید بالای زمین روبرو هستیم که می طلبد مسئولین و خیرین و افراد خداجوی دارای زمین که توان مالی دارند به کمیته امداد یاری رساند تا در کنار ما که به حمایت دست اندرکان خیر و نیکوکار و امت همیشه در صحنه یاری رسان ما باشند که سریعتر مشکل مسکن مددجویان را رفع نمایم…

شمس الدینی افزود : با تمامی مشکلات این سال ۵۰ مورد مسکن تا پایان امسال تحویل مدجویان خواهد شد ….

مقام مسول کمیته امداد خمینی افزود : در بحث اشتغال برای خانوادهای تحت پوشش کمیته امداد مبلغ ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مراد شمس الدینی رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان ادامه داد : افراد جوان در این کمیته تحت عنوان موردی می تواند ازخدمات اشتغال زایی کمیته بهره مند شوند .

شمس الدینی افزود : زنان خانوار می توانند از امکانات اشتغال زایی کمیته بهره مند شوند و قسمت کاریابی کمیته امداد برای افراد مددجوی تحت حمایت فعال است که می تواند خدمت رسانی خود را داشته باشد ، کمیته امداد امام خمینی در ۱۱ ماه گذشته در بخش مرکزی برازجان مبلغ ۵۳۷ میلیون تومان صدقه جمع آوری نموده است که در خدمت رسانی به درمان ، مسکن ، جهزیه افرداد تحت همایت هزینه شده است و در بخش لوله کشی کاز مبلغ سه ملیون پانصد هزار تومان به خانواده های تحت حمایت کمک مالی از سمت کمیته پرداخت خواهد شد ….


شمس الدینی افزود : ۴ خیر نیکوکاراز خارج از کشور،و خیرین و نیکوکاران داخل کشور و … خانواده های کمیته ما را تحت حمایت قرار می دهند که می طلبد اینجانب رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان از آنها قدرانی نمایم و در مجموع در ۴ ماه مبلغ ۴ میلیارد به خانواده های تحت حمایت پرداخت کمک معیشتی شده است .
در پایان مراد شمس الدینی رئیس کمیته امداد امام خمینی برازجان از اصحاب رسانه برای پوشش این جلسه قدرانی نمود و افزود در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد هزار تومان به جشن عاطفه ها به حمایت خیرین و با برپایی ایستگاه های عاطفه ها در سطح شهر برازجان جمع آوری شده است و افزود این طرح امسال به قوت خود پابرجاست و در زمان هرساله اجرایی خواهد شد و می طلبد که مردم ، خیرین ، نیکوکاران و مسئولین امسال هم همچون سال گذشته ما را یاری نمایند تا خدمت رسانی خود را بهتر ازبیش به نیازمندان و افراد تحت حمایت انجام دهیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.