×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مساجد پایگاه های اصلی تبیین و روشنگری اصول انقلاب اسلامی هستند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: مساجد پایگاه های اصلی تبیین و روشنگری اصول و امهات انقلاب اسلامی هستند که دشمن نشانه گرفته است.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، سید عباس موسوی نژاد در نشست با مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار داشت:با تقویت ارتباط دستگاههای اجرایی با کانون مساجد می توان تصمیات اثر بخش تری در محلات و به خصوص محلات کم برخوردار می توان اجرا نمود.

وی همچنین بیان کرد: مساجد پایگاه های اصلی تبیین و روشنگری اصول و امهات انقلاب اسلامی هستند که دشمن نشانه گرفته است.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود:استفاده از ظرفیت های کانون فرهنگی و هنری مساجد در بحث تبیین دستاوردهای انقلاب و قدرت تاثیر گذاری آنان در اذهان عمومی از نکات ارزشمند است که می توان با محوریت امامان جماعت مساجد در مساجد و محلات استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به گستردگی فعالیت های این مجموعه در حوزه مسجد اشاره کرد و ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از فعالترین مجموعه های فرهنگی است که در حوزه مسجد بیشترین تعداد اجرای برنامه را در طول سال دارد.

وی خاطر نشان کرد: از تعداد ۴۱۰ کانون فعال در مساجد استان، با وجود محرومیت های مالی تعداد قابل توجهی از کانون های شهری و روستایی توانسته اند جزء کانون های برتر کشوری در رویداد ملی فهما شوند.

در پایان وی خواستار حمایت و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی که توسط این کانون ها برگزار می گردند شد. روابط عمومی استانداری بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.