×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمثال مبارک شهدا، آذین‌بخش شهر برازجان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ با پیگیری مرتضی قدوسی شهردار و مصوبه‌ی شورای شهر، تابلوهای منقش به تمثال مبارک شهدای این شهر به زودی تولید و در معابر مهم برازجان نصب خواهد شد.

شهردار برازجان در این رابطه می‌گوید: بر کسی پوشیده نیست که شهدا به عنوان قهرمانان بی‌بدیل تاریخ میهن حق بزرگی بر گردن همه‌ی ما و تمامی نسلهای کشور اسلامیمان دارند و همه‌ی ما ایرانیان تا همیشه‌ی تاریخ وامدار ایثار و رشادت این فرزندان قهرمان ایران اسلامی هستیم. به همین سبب پاسداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک وظیفه‌ی دینی و ملی از جمله وظایف هر کسی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق قبول مسئولیت و خدمت به مردم مومن و انقلابی ایران را می‌یابد.

قدوسی افزود: شهرداری برازجان نیز بنا بر وظیفه‌ی ذاتی و فرهنگی‌اش تلاش می‌کند در حد توان خود در جهت حفظ ارزشهای انقلاب، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارد. به همین سبب و با همت همکاران پرتلاشمان در واحد زیباسازی شهرداری برازجان در حال آماده‌سازی تابلوهایی شکیل و زیبا منقش به تمثال مبارک شهدای گرانقدر شهر برازجان هستیم تا به حول و قوه‌ی الهی فضای شهر تاریخی، انقلابی و زیبایمان جلوه‌ای زیباتر و فرهنگی‌تر به خود ببیند.

مرتضی قدوسی شهردار برازجان در خصوص زمان و محل اجرای این طرح اضافه کرد: در تلاشیم تا مرحله‌ی تولید این تابلوهای زیبا در کمترین زمان ممکن به انجام برسد و تا پیش از فرا رسیدن عید نوروز و آغاز بهار طبیعت شاهد نصب این تابلوها در ورودی برازجان از محور شیراز و نیز برخی معابر پرتردد شهرمان باشیم.

قدوسی با اشاره به همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و مجموعه‌ی شهرداری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های این مجموعه اضافه کرد: در این طرح نیز همکاران پرتلاشمان در شورای شهر در مراحل مختلف تصویب و اجرای طرح همراهی و همدلی کاملی داشته‌اند که جا دارد بابت فضای همدلی موجود از مجموعه ارجمند شورای شهر کمال تشکر را داشته باشم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.