×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طنین گلبانگ انقلاب در مدارس دشتستان نواخته شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ همزمان با چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، طنین گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان دشتستان به صورت نمادین در دبستان عترت برازجان با حضور مسئولین شهرستان به صدا درآمد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام این مراسم با حضورسرپرست فرمانداری دشتستان، امام جمعه شهرستان،فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)،رئیس آموزش وپرورش شهرستان،فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه باقرالعلوم (ع) وجمعی ازمسئولین شهرستان برگزارشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، خصوصاً شهدای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

سهراب باقری اظهار داشت: اگردر برشی طولی که به تاریخ می زنیم با نگاهی منصفانه به تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی بنگریم نمایشگاهی از فضیلت، غیرت و مردانگی خواهیم دید که مردم ایران در نبرد مستمر خود با جبهه باطل استکبار جان بهترین و شایسته ترین وپرمایه ترین فرزندان خود را فدا کرده تا بقای اسلام و عزت وشکوه مسلمین و ایران اسلامی را به ارمغان آورد

وی انقلاب اسلامی را انقلاب بیداری امت، انقلاب رهایی بخش و عزت آفرین عنوان کرد و بیان داشت: این انقلاب نه تنها برای مردم ایران الگویی مناسب بود بلکه برای جهان اسلام و کشورهای منطقه و تقویت محور مقاومت و جبهه پایداری در برابر طاغوت و استکبار جهانی هم مثمر ثمر واقع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: امروز دشمنان انقلاب با تهاجم رسانه ای خود می کوشند تا با سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب را ناچیز تلقی کرده و مردم را از انقلاب و نظام مایوس و نامید کرده و به اهداف شوم خود برسند.

باقری خاطرنشان کرد: لذا برماست تا با شفاف سازی وتبیین دستاوردهای گوناگون انقلاب درحوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی و دفاعی برای مردم خصوصاً برای نسل سوم و چهارم که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده اند دسیسه‌های دشمنان را به خودشان برگردانیم و با عظمی راسخ برای تحقق اهداف بلند و آرمان های مقدس گام دوم انقلاب ، بیش از پیش بکوشیم .

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز جوانان دانشمند کشورمان در حوزه های مختلف علمی در ردیف برترین جهان قرار گرفته اند و ما به خود می بالیم و افتخار می کنیم که چنین فرزندان برومندی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان یکی از دستاوردهای این انقلاب را ایستادگی در برابر سلطه زورگویان دانست و گفت: ایستادگی در مقابل جهان سلطه و استکبار جهانی باعث شد که ما در طول دوران دفاع مقدس نگذاشتیم یک وجوب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیافتد در حالی که در دوران گذشته خصوصواً دولت قاجار بخش های زیادی از کشورمان جدا شدند.

باقری مهمترین دستاورد انقلاب در آموزش و پرورش را افزایش سطح سواد مردم عنوان کرد و ادامه داد: در دوران گذشته بیش از ۷۵ درصد از مردم ایران بیسواد و یا کم سواد بودند ولی امروزه با گسترش مدارس در دورافتاده ترین روستا شاهد ارتقاء سطح علمی کشور هستیم و آمار باسوادی کشور به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

وی به دستاورد انقلاب در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: در گذشته بیشتر پزشکان ما از کشورهای دیگر بودند ولی امروه بهترین پزشکان جهان چه در کشور و چه در سایر کشورها ایرانیان هستند.روابط عمومی آموزش وپرورش شهر ستان دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.