×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری مشکلات کسبه و بازاریان توسط حاج محراب بنافی نایب رئیس شورای شهر برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ جلسه نمایندگان کسبه و بازاریان شهر برازجان با حضور حاج محراب بنافی نایب رییس شورای شهر برازجان ، سرهنگ تدین معاونت اجتماعی ناجا ، جناب صابری ریاست اماکن انتظامی شهرستان ، رحمت الله مصدقی فرد مسئول بسیج اصناف دشتستان در شورای شهر برازجان برگزار گردید ….
در این جلسه نمایندگان کسبه شهر برازجان مشکلات و نیازهای به حق خود را مطرح نمودند و حاج محراب بنافی و مسئولان حاضر در جلسه قول پیگیری و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن را با توجه به اختیارات قانونی دادند ….

در این جلسه مصوب شد کارگران فصلی مستقر در میدان امام در یک برنامه زمانی مشخص و پس از اطلاع رسانی با نصب بنر در محل های مشخص و تعیین مدت زمانی در خیابان حسین اباد و جنب آتش نشانی مستقر گردند ….

ضمنا در مورد مشکلات عدم وجود سرویس بهداشتی جهت کسبه و شهروندان در بازار روز برازجان عنوان شد از ظرفیت های موجود در اماکن عمومی مجاور بازار و مساجد استفاده گردد ….

مشکلات سد معبر و نظافت مستمر بازار و اشتغال افاغنه غیر مجاز و کودکان کار نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد با ایجاد کارگروه تخصصی موضوعات مطرح شده با حضور فرماندار و شهردار محترم و دیگر مسئولان پیگیری و رفع گردد ….

در پایان حاج محراب بنافی ضمن تشکر از حضور بازاریان و کسبه در این جلسه از جایگاه والای کسبه زحمت کش شهر تقدیر کردند و عنوان کردند با همه وجود در خدمت بازاریان و کسبه خواهند بود …

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.