×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از دو مادر گرانقدر شهدا بازدید و تجلیل به عمل آمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام با حضور تعدادی از مسئولین،پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و تعدادی از جوانان انقلابی شهرستان دشتستان از مادران گرانقدر شهیدان سیدمهدی موسوی و غلامرضا جوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار حاج محراب بنافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و مشاور سرپرست فرمانداری دشتستان در امور ایثارگران دشتستان ، احمد ملک زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،سرهنگ ملکوتی جانشین انتظامی شهرستان،حاج عبدالرضا برازجانی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس، عباس اسدی رئیس ستاد نمازجمعه،رضا موحدی فرد برادر شهید علی موحدی فرد،عباس دهقان دبیر ستاد یادواره شهدا شهرستان، بهمن شمسی از پیشکسوتان انقلابی شهر و آقایان صیادی،دشتستانی و رحیمی از جوانان انقلابی شهرستان حضور داشتند.

در این دیدار حاج محراب بنافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و احمد ملک زاده رئیس بنیاد شهید شهرستان با عرض تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن به این دو مادر والامقام شهید به بیان نکات و خاطراتی از شهدا پرداختند و خدمت به شهدا و خانواده آنان را افتخاری بزرگ برای خود دانستند و بیان نمودند امنیت و آسایش امروز این مرز و بوم به برکت خون پاک این شهیدان عزیز است و ان شاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.

همچنین حاج عبدالرضا برازجانی ، حاج عباس دهقان، حاج عباس اسدی و کربلایی رضا موحدی فرد ضمن تبریک این ایام خجسته و روز زن به بیان خاطراتی از شهیدان سید مهدی موسوی و غلامرضا جوان در دوران دفاع مقدس پرداختند.

مادر گرانقدر این دو شهید نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به حاضرین، عنوان داشتند فرزند عزیز خود را در راه خدا داده اند و آن را با هیچ چیز معامله نمی کنند و ان شاءالله که خداوند از ما قبول نماید.

شهید سیدمهدی موسوی پیش از عملیات بدر در جزیره مجنون و شهید غلامرضا جوان نیز پیش از عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.