×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان با حضور در گلزار شهداء روستای بنار آبشیرین بخش مرکزی در خصوص بهسازی محوطه گلزار شهداء بیان کرد: قول می دهم که به امید حق بهسازی محوطه گلزار شهدا با همت گروه های جهادی بزودی انجام پذیرد

بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان با حضور در گلزار شهداء روستای بنار آبشیرین بخش مرکزی در خصوص بهسازی محوطه گلزار شهداء بیان کرد: قول می دهم که به امید حق بهسازی محوطه گلزار شهدا با همت گروه های جهادی بزودی انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بعداز ظهر پنجشنبه ۳۰ دی ماه؛صادق بوستانی پس از بازدید از مدرسه و زمین چمن مصنوعی نیمه تمام این روستا در حسینیه امام سجاد (ع) این روستا جهت صحبت با اهالی روستا و شنیدن مشکلاتشان حضور یافت و پس از گوش دادن به صحبت های اهالی روستا بیان کرد: امروز سعادتی نصیب من شد تا در جمع شما اهالی فهیم روستای بنار آبشیرین باشم، دیگر افتخار امروز من این بود که در حسینیه ای هستم که بانی آن مرحوم پدربزرگم بوده است.

بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان با اعلام اینکه عمده مشکلات مردم این روستا در خصوص آبیاری نخیلات است ادامه داد: پیگیری های لازم در خصوص آب نخیلات را به صورت جد در دستور کار قرار خواهم داد، در جلسه ای که با استاندار در خصوص رفع مشکل آبیاری باغداران گرفته شد تصمیم بر این شد که آبشیرین کن سمت سعدآباد و شبانکاره نصب شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات باغداران را حل کنیم.

وی قول پیگیری ساخت خانه بسیج از نهادهای مربوطه برای این روستا را داد.

در این بازدیدها مدیران ادارات شهرستان و مسئول گروه های جهادی دشتستان سرپرست فرمانداری را همراهی نمودند. عکاس علی اصغر رجایی 

روابط عمومی فرمانداری دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.