×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر و فیلم برگزاری جشن ازدواج آسان و اهدا ۱۱۰ سری جهیزیه توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها امورشعب استان بوشهر به میزبانی شعبه دشتستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها امورشعب استان بوشهر با حمایت قرارگاه محرومیت زدایی این بنیاد و به میزبانی شعبه دشتستان اقدام به برپایی مراسم ازدواج و اهدا ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش بالغ بر ۸ میلیارد ریال برای نوعروسان تحت حمایت این خیریه نمود…

این مراسم که با حضور تعدادی از عروس و دامادها و خانواده مهرجویان ، جمعی از خیرین و مسئولین محترم از جمله امام جمعه محترم حجه الاسلام مصلح ، و با همکاری و اجرای هنرمندان بنام و مشهور صدا و سیما:مجری :آرش شبانکاره گروه نمایش طنز و استنداپ کمدی : آقایان محمودی ، رحیمی و فیاض فر ، گروه سرود ، شعبده بازی بین المللی :جناب باقرپو و همکاری جمعی از خیرین متخصان موسیقی و نورپردازی و تصویر برداری و با حضور گزارشگر صدا و سیما و سایت های خبری و ….
در این مراسم معنوی حجه الاسلام مصلح ضمن جاری نمودن خطبه عقد بصورت نمادین ، برای زوجهای جوان آرزوی موفقیت، سربلندی و الگو گیری از زندگی مولا علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) کردند.

و در پایان مراسم با اهدای هدایای مادی و معنوی به نوعروسان و دامادان و تقدیر و سپاس ویژه از خیرین و عوامل این برنامه در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ روز پنجشنبه در سالن و تالار اشراف شهر برازجان برگزار گردید .

همچنین به نا به این گزارش : در بعد از ظهر دوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ سرپرست فرمانداری دشتستان جناب دکتر صادق بوستانی از مراسم اهدا و توزیع این جهیزیه ها بازدید و دیدار نمود .

اهدا این ۱۱۰ سری جهزیه توسط بنیاد آبشار عاطفه ها شعب آمور استان بوشهر به میزبانی شعبه دشتستان در رزمایش بزرگ کوثر؛ بین ۱۱۰ زوج تحت حمایت در ۱۸ شعبه فعال بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها استان بوشهر و در شهرستانهای :بوشهر ، دشتستان ، گناوه ، دشتی ، دیر ، تنگستان و عسلویه توزیع گردید .

با تشکر و قدردانی از همه سروران و خیرین نیک اندیش که هموراه خیریه آبشار عاطفه ها استان بوشهر را در انجام رسالت فقر زدایی یاری و همراهی می کنند

فیلم کامل این مراسم در انتهای گزارش تصویری ببینید . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.