×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بنافی عضو شورای شهربرازجان: تخریب استاندارمحترم باچه اهدافی

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بنافی عضوشورای شهربرازجان درجمع زیادی ازنیروهای انقلابی درحسینه شهیداسدی مطرح نمود:تخریب استاندار به عنوان مقام عالی دولت در استان به جز فرصت سوزی و حاشیه پردازی فایده ای برای استان نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام “شامگاه دوشنبه ۶ دی ماه به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت حماسه ۹ دی نشست نیروهای انقلابی و اعضای شورای وحدت شهرستان دشتستان با حضور امام جمعه محترم دشتستان در محل حسینیه شهید اسدی برگزار شد.

حاج محراب بنافی آزاده وجانباز سرافراز طی سخنانی افزود:یکی ازمواردی که این روزها مشاهده می شوداختلاف میان نیروی های انقلابی است که درسطح شهرستان دیده می شود.

ایشان بیان نمود:تعدادی با هم خدمت استاندار می رسند ویک موضوعی رامطالبه می کنند دوباره گروه دیگری می روند همان مطالبه را رد می کنند،استاندارومشاواران ایشان چگونه می توانند تصمیم بگیرند وبعد عده ای شروع به تخریب می کنند.

نیروهای جوان انقلابی ظرفیت های بالایی دارند و بایدازظرفیت تمامی نیروهای انقلابی شهرستان استفاده کرد.

بنافی با اشاره به اینکه بنده هم تماس تلفنی وهم حضوری با استاندارصحبت کرده ام وتقاضا داشته ام که از نیروهای توانمند شهرستان دشتستان درانتصابات مدیران استان استفاده شود و استاندارمحترم هم دراین مورد نسبت به نیروهای ارزشی و انقلابی دشتستان حساسیت داشته وقول داده اند انجام می دهند.

عضو مجمع نیروهای انقلابی دشتستان افزود: متاسفانه صدای واحدی ازنیروهای انقلابی شهرستان به گوش نمی رسد و باید بگذاریم استانداردریک فضای آرام بتواند تصمیم بگیرد.

حاج محراب خاطرنشان نمود:همه باید تلاش کنیم که مشکلات مردم کمترشود و مردم ازما مطالبه به حق دارند وانتظارمی رود که با کار شبانه روزی و جهادی در کنار مردم باشیم و به حل مشکلات آنها بپردازیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.