×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تصاویر برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار برازجان با حضور فرماندار دشتستان ، امام جمعه شهرستان و مسئولان شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ صبح روز امروز ، مراسم تکریم و معارفه شهردار برازجان با حضور فتح اله نوروزی فرماندار دشتستان ، حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح امام جمعه شهرستان، کریم آزاد معاون عمرانی فرمانداری ، مظفری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، دشتی بخشدار مرکزی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان ، فرماندهی انتظامی، سپاه شهرستان ، کارمندان ، کارگران شهرداری  و اصحاب رسانه شهرستان و پاکبانان شریف و زحمتکش  در تالار هنر برگزار شد.

فرمانداردشتستان:رمز موفقیت ما در توسعه شهری وحدت است .

نوروزی فرماندار برازجان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از شورای اسلامی شهر برازجان و پرسنل شهرداری برای برپایی مراسم تشکر نمود و افزود: بدون شک شوراها و شهرداری خط مقدم خدمت به مردم در مقوله توسعه شهری هستند.

وی گفت : شوراها و شهرداری وظایف مهمی برای آرامش در سطح جامعه به عهده دارند که این آرامش در حوزه شهری و توسعه شهری بدون ایجاد پیش بینی برای درآمد شهری میسر نیست.

نوروزی بیان کرد: همه اهداف ما باید بر اساس قانونمدی باشد و باید به مشارکت اجتماعی مردم توجه داشته باشیم و نیز شهرداری موفق است که بتواند از نخبگان، جوانان و بانوان در توسعه شهر بهره بگیرد.

ایشان افزودند: در راستای توسعه شهری مسؤولین باید نگاهشان به سیماو منظر شهری فراتر رود و جهت پیشرفت می بایست به تعامل با مردم و مشارکت اجتماعی توجه داشته باشند.

امام جمعه دشتستان :مدیران می بایست جهادی تلاش کنند و فساد ستیز باشند

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان با تبریک ولادیت حضرت زینب (س) و الگو قرار دادن آن بانو به عنوان اسوه صبر و استقامت، ایمان و ولایتمداری و مدیریت در دوران مسؤولیت خویش‌‌، از مدیران خواست امانتدار مسؤولیت خویش در نظام اسلامی باشند و به آن خیانت نکنند.

یشان افزودند: ما به برکت خون شهدا به این مقام رسیده ایم و باید جهادی کار کنیم و انقلابی و امین مردم باشیم.

امام جمعه دشتستان همچنین گفت: مدیران باید فساد ستیز باشند و با تمام وجود برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند. وی افزود : الزامات یک مدیر انقلابی و کارآمد این است که اهل توکل بر خدا و پیوسته در میدان باشد. ایشان از زحمات مهندس محمدی تقدیر و تشکر و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کردند.

رئیس شورای شهر برازجان :برای اعتلا و سربلندی شهر از نیروهای توانمند استفاده نمایند

در این مراسم ارسطو قایدی رئیس شورای شهر برازجان ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی مهندس محمدی شهردار سابق برازجان و تبریک به شهردار جدید و نیز همه پرسنل زحمت کش شهرداری، از شهردار جدید خواست صداقت، عدالت و شفافیت را سر لوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود شهردار جدید می بایست شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد و برای اعتلا و سربلندی شهر از نیروهای توانمند استفاده نماید.

ارسطو قایدی همچنین گفت: امیدوارم همه مسئولین و پرسنل شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم و پروژه های جدید و کارآمد را شروع کنیم.

شهردارسابق  برازجان: ما با شعار مردم محوری پروژه های مختلفی را انجام دادیم…

مهندس محمدی شهردار سابق برازجان در ابتدا از زحمات همه پرسنل شهرداری از جمله پاکبانان شریف و زحمتکش تشکر کرد و گفت : ما با شعار مردم محوری کار را شروع کردیم و پروژه های مختلفی را انجام دادیم که تلاش پرسنل و مسؤولین باعث شد اتفاقات خوبی در سطح شهر رخ دهد.

ایشان افزودند : ما سعی کردیم مبلمان شهری را ارتقا دهیم و خدمتگزار مردم شریف برازجان باشیم. محمدی همچنین از سرپرستان شهرداری نیز تشکر نمود و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت های بیشتر در دوران مسئولیت وی کرد.

شهردارجدید برازجان :تحولی شگرف و نوین را در ارائه خدمت به مردم پیش رو خواهم گرفت

مرتضی قدوسی شهردار جدید برازجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خصوصا شهید مدافع حرم، شهید سردار سلیمانی و خیر مقدم خدمت همه مدیران و مسئولان شهرستان و تشکر از حامیان و اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری و حسن نظر واعتماد آنان تشکر نمود.

وی گفت: من فرزند مکتب خمینی(ره) و سرباز امام خامنه ای و پیرو مکتب شهید سلیمانی گرانقدر هستم ، با خلوص نیت و ارائه خدمت در زیر سایه خدای متعال در مسیر خد متگذ اری قرار خواهم گرفت وخود را مکلف می دانم هماهنگی لازم را با مسئولان و مدیران خدمت رسان شهر برازجان داشته باشم.

ایشان بابیان اینکه توفیق همه شهرداران در سایه حمایت اعضای شورای اسلامی می باشد افزودند:مدیریت ضعیف برخی مدیران اعتماد مردم را نسبت به مسئولین کمتر کرده است و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند و امیدوارم رابطه مردم و مسئولین ترمیم شود.

قدوسی یادآورشد: من به حفظ ارزشهای انقلاب و آرمان های شهدا پایند هستم و بر اساس آن حرکت خواهم کرد و رضاست حق تعالی را خواستارم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست و تحولی شگرف و نوین را در ارائه خدمت به مردم پیش رو خواهیم داشت.

ایشان افزودند: دست یاری در جهت ساختن شهر به سوی همه مسئولین دراز می کنم و قول می دهم حافظ اموال و منافع مردم باشم کیسه ای ندوخته ام و نگاه سیاسی را در مدیریت شهری اعمال نخواهم کرد و افراد را با توجه به توانایی ها شایستگی هایشان به کار خواهم گرفت و از دانش تجربیا تشان استفاده خواهم نمود…..

وی در پایان از همه مدیران مسؤلین و کسانی که همراه و همگام بوده اند تشکر کرد.

بر اساس این گزارش: از زحمات و تلاش های محمدحسن محمدی شهردار سابق برازجان و از سرپرستان احمدی فرد و عباسی تقدیر بعمل آمد و مرتضی قدوسی بعنوان شهردار جدید معرفی شد.

در این مراسم گروه سرود صدای انقلاب اجرای برنامه خود را انجام داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.