×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارسطو قائدی ، معارفه شهردار جدید برازجان یکشنبه هفته آینده برگزار می شود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مرتضی قدوسی که با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر برازجان برای تصدی عنوان شهردار معرفی شده بود با حکم محمدی زاده استاندار بوشهر رسما شهردار برازجان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ ارسطو قائدی رییس شورا با اعلام این خبر گفت: با آغاز به کار شورای ششم و پس از جلسات متعدد کارشناسی اعضای شورای اسلامی شهر، جناب آقای مرتضی قدوسی را از میان کاندیداهای موجود برگزیدند و موضوع برای طی مراحل قانونی به استانداری بوشهر اعلام گردید و استانداری محترم بوشهر نیز پس از بررسی جوانب مختلف و قانونی نهایتا رای به تایید صلاحیت منتخب شورای شهر داد.

قائدی افزود: در همین راستا امروز با حضور اینجانب و جناب آقای مهراب بنافی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر در استانداری بوشهر حکم شهردار جدید برازجان از جناب آقای رستمیان معاون محترم عمرانی استاندار دریافت شد تا به حول و قوه‌ی الهی سرآغاز فصلی جدید و موفق در عرصه‌ی مدیریت شهری شهر تاریخی و زیبای برازجان باشد.

گفتنی است مرتضی قدوسی تحصیلکرده‌ی رشته حقوق است و سابقه‌ی عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر برازجان را در کارنامه دارد.

بر اساس اعلام رئیس شورای شهر آیین معارفه‌ی شهردار جدید برازجان روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.