×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر در پیامی به مناسبت روز جهانی معلولین، این روز را به این عزیزان تبریک گفت

(خدمت به معلولین ، خدمت به نبی اکرم است ) امام خمینی (ره)

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر در پیامی به مناسبت روز جهانی معلولین، این روز را به این عزیزان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ متن پیام بدین شرح می باشد :

روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند .

روز جهانی معلولین روز پاس داشت ارزش هاست. روز به اثبات رساندن خواستن ، توانستن است. روز نشان دادن ما می توانیم است این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید .

روز جهانی امسال با شعار پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبردی و مشارکت افراد دارای معلولیت معین شده است، بنابراین مسئولان و متولیان این جامعه شایسته، موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندیهای آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید.

اینجانب به نوبه خودم ضمن تبریک این روز به جامعه توانیابان برای تک تک این عزیزان و دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم .

آرزو منوچهری
مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.