×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مانور سراسری زلزله در مدارس دشتستان اجرا شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛همزمان با سراسر کشور، بیست و سومین مانور سراسری زلزله با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان سیدمحمود طالقانی برازجان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، بیست و سومین مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان دشتستان و به صورت نمادین و با حضور فرماندار، مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش، مسئولین انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شبکه بهداشت و … در دبیرستان سیدمحمود طالقانی برازجان برگزار گردید.

در این مانور دانش آموزان با نحوه پناه گرفتن در مکان های امن در موقع وقوع زلزله، آشنایی با انواع خاموش کننده ها، نحوه خاموش کردن کار با خاموش کننده، اقدامات بعد از وقوع زلزله، نحوه امدادرسانی به مسدومان و … آشنا شدند.

فرماندار دشتستان در این مانور گفت: باتوجه به اینکه کشور ما روی کمربند زلزله قرار گرفته و هرساله شاهد وقوع زلزله در مناطق مختلف کشور هستیم که خسارات جانی و مالی فراوانی به بار می آورد، لزوم برگزاری چنین مانورهایی در جامعه احساس می گردد.

فتح اله نوروزی خاطرنشان کرد: در این مانور تلاش شده تا با محوریت ایمنی در برابر زلزله در مدرسه و خانه، اطلاعات جامعی به مخاطبین مانور که دانش آموزان هستند ارائه شود تا با فراگیری آن مطالب بتوانند در مقابل زلزله احتمالی از آمادگی لازم برخوردار شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.