×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر همایش پیاده روی پایگاه مقاومت شهدای بسیج و مسجد امام هادی برازجان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: از سوی تربیت بدنی پایگاه مقاومت شهدای بسیج و مسجد امام هادی برازجان (ع)بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج ، همایش پیاده روی همگانی ویژه آقایان با حضور تعدادی از بسیجیان آن پایگاه و علاقمندان ورزش راس ساعت ۹/۳۰ جمعه ۱۴۰۰/۹/۰۵ از میدان بسیج واقع در انتهای بولوار غدیر تا پایگاه مقاومت شهدای بسیج برگزار گردید.

در پایان این همایش حسن عباسی مسئول تربیت بدنی پایگاه ضمن تبریک هفته بسیج ، ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل را گرامی داشتند و هدف از برگزاری همایش را اجرای برنامه های ورزشی پایگاه مقاومت و پاسداشت هفته بسیج برشمردند و ضمن قدردانی از حضور کلیه شرکت کنندگان از همراهی و حمایت های فرمانده و جانشین پایگاه مقاومت شهدای بسیج برازجان تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان از برگزاری مسابقات مینی فوتبال در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد و گفت ان شاالله سعی داریم با هماهنگی لازم با تربیت بدنی سپاه و حوزه نجف اشرف میزبان این رویداد ورزشی باشیم.

سرهنگ بناری جانشین سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان و فرمانده پایگاه مقاومت شهدای بسیج نیز با تبریک هفته بسیج به حاضرین ، برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی را یکی از اهداف سازمان بسیج کشور عنوان نمودند. وی هم چنین بر جذب اعضاء و حضور فعال نیروهای بسیج در برنامه و مراسمات آتی پایگاه و مسجد تاکید نمودند.

گفتنی است به ۱۲ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائزی بصورت نقدی اهداء گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.