×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایگاه مقاومت بسیج طریق القدس برازجان و با حضور امام جمعه محترم برازجان در هفته مبارک بسیج و سالگرد شهادت شهید محمد آتش زمزم با خانواده این شهید والامقام دیدار به عمل آمد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج طریق القدس برازجان و با حضور امام جمعه محترم برازجان در هفته مبارک بسیج و سالگرد شهادت شهید محمد آتش زمزم با خانواده این شهید والامقام دیدار به عمل آمد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه محترم برازجان،عباس اسدی مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج طریق القدس حضور داشتند.

در این دیدار حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهر، جواد آذربان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طریق القدس و آقای رحیمی امام جماعت مسجد قدس برازجان ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج و سالگرد شهادت شهید محمد آتش زمزم هدف از این دیدار را تجدید میثاق با آرمان های شهدا دانستند و نکاتی را پیرامون هفته مبارک بسیج و شهدای گرانقدر بیان نمودند.
فرمانده پایگاه مقاومت طریق القدس با اعلام “بسیج پاره تن مردم” به عنوان شعار محوری امسال هفته مبارک بسیج، بسیج را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نیروی کارآمد کشور برای تمامی عرصه ها دانستند و اضافه کردند بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تلاش و تفکر بسیجی است.

همچنین خواهر شهید آتش زمزم نیز ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان گرامی، هفته مبارک بسیج را به تمامی بسیجیان عزیز الخصوص امام جمعه محترم و بسیجیان این پایگاه تبریک عرض نمودند و به بیان خاطراتی از شهید والامقام پرداختند.

تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی این پایگاه نیز خاطراتی را از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیان نمودند و اعلام کردند تا پای جان خویش در خدمت نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

شهید محمد آتش زمزم در دوران جنگ تحمیلی با لبیک به ندای بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و برای دفاع از میهن خویش از طرف بسیج به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و در تاریخ چهارم آذرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عین خوش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.