×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نائب رییس شورای شهر برازجان؛اجازه ضایع شدن حق مردم شریف برازجان و محروم شدن از خواسته و امکانات حداقلی پزشکی و درمانی و تاخیر بی دلیل در تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور را نمیدهیم

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ حاج محراب بنافی بنافی نائب رییس شورای شهر برازجان اجازه ضایع شدن حق مردم شریف برازجان و محروم شدن از خواسته و امکانات حداقلی پزشکی و درمانی و تاخیر بی دلیل در تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور را نمیدهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: حاج محراب بنافی ضمن انتقاد از بی تفاوتی مسئولین شهرستان و استان ، خصوصا دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تسریع و بر طرف نمودن موانع موجود در این مسیر اعلام کرد تا حصول نتیجه نهایی که تکمیل و تجهیز بیمارستان ۱۷ شهریور هست از حقوق مردم از طریق اختیارات قانونی شورای شهر دفاع خواهیم کرد و در این راه هرگز کوتاه نخواهیم آمد .

ایشان اعلام کردند حق مردم عزیز شهر برازجان نیست که برای درمان با مشقت و سختی عازم شهرهای شیراز و بوشهر گردند و باید خدمات پزشکی و درمانی مطلوب و در شان را در شهر برازجان دریافت نمایند .

ایشان خواستار عدالت در اجرای پروژه های درمانی و پزشکی در استان شدند و اعلام کردند شهر برازجان با جمعیت بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر با یک بیمارستان اصلا جوابگوی نیازهای شهروندان نیست .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.