پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت در راستای توسعه دولت الکترونیک ارائه ۲۷ خدمت این شرکت غیرحضوری شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در حاشیه میز خدمت که بصورت همزمان در جایگاههای نماز جمعه ۱۰شهرستان برگزارشد
مدیر عامل توزیع برق خبر داد؛ الکترونیکی شدن خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان و بدون نیاز به مراجعه حضوری صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در حال حاضر خدمات درخواست انشعاب، کاهش یا افزایش آمپراژ، تفکیک یا ادغام انشعاب، اصلاح سرویس، وصل مجدد انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه میشود.
حشتمی ادامه داد: جمع آوری دائم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر تعرفه، اصلاح نام، تغییر نام مشترک، اصلاح اطلاعات و گزارش برقهای غیرمجاز از دیگر خدماتی است که به صورت الکترونیکی ارائه میشود.
وی عنوان کرد: اطلاع از خاموشیهای با برنامه، رفع خطر از تاسیسات مخاطرهآمیز، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، ثبت خسارت وارد به شبکه، ثبت سرقت برق، ثبت خسارت وارده به مشترکان، ثبت مکاتبات مراجعین حوزه برق و استعلام شبکه موجود توسط سازمان ها و ادارات دولتی از دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که بدون نیاز به مراجعه حضوری برای مشترکان امکان پذیر شده است.
حشمتی ادامه داد شهروندان برای برخورداری از این خدمات باید نسبت به دانلود و نصب نرم افزار “برق من” بر روی تلفن همراه خود اقدام کنند.
وی در ادامه از امامان محترم جمعه سراسر استان و همکاری صورت گرفته با مدیریتهای برق در سطح استان به جهت برپایی و ترویج فرهنگ سازی بین نمازگزاران معزز قدردانی نمودند.
روابط عمومی اداره برق برازجان
https://borazjansalam.ir/?p=52719