×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
توزیع ۸۲ مخزن ذخیره آب بین مددجویان تحت حمایت اداره برازجان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛رئیس جدید اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره برازجان از توزیع ۸۲ مخزن ذخیره آب بین مددجویان تحت حمایت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراد شمس الدینی با اعلام این خبر افزود : تامین آب شرب یکی از دغدغه های خانواده های تحت حمایت با توجه به خشکسالی های پی در پی می باشد و باعث مشکلات زیادی برای این قشر گردیده است .

ایشان بیان کردند : در این راستا کمیته امداد برازجان با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری اقدام به خرید ۸۲ منبع ذخیره آب هزار لیتری و توزیع بین گروه های هدف از جمله خانواده های ایتام، خانوارهای پرجمعیت ساکن روستا و مجریان طرحهای اشتغال رایی نموده است .

وی تصریح کرد : برای تهیه منبع های ذخیره آب مبلغ ۱ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی، کمک خیرین گرانقدر و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.
شمس الدینی در پایان از نیکوکاران دعوت نمود تا با اهدای کمک های خود به کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری زیرمجموعه در شهر و روستا موجب برطرف کردن نیازهای ضروری تمامی خانوارها گردند .

در پایان به اطلاع رسانیده می شود، غلامحسین قیطاس خواه رئیس پیشین این کمیته امداد امام خمینی برازجان ، رئیس کمیته آبپخش کمیته امداد را عهده دار شده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.