×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
جلسه هم نشینی خادمین اهلبیت در شهدای گمنام برازجان با حضور حاج محمود ثبوت مدیر موکب حضرت قاسم ابن الحسن در شهدای گمنام شهر برازجان با تجلیل از خادمین موکب برگزار شد به همراه تصاویر و جزئیات سایت برازجان سلام

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ بعد از نماز مغرب و عشا شب گذشته باحضور حاج محمود ثبوت مدیر موکب حضرت قاسم بن الحسن (ع) در کربلای معلی جلسه هم اندیشی با اعضای محترم خادمین اهلبیت(ع ) از گروه پشتیبانی اصحاب رسانه، آشپزخانه. نانوایی. تاسیسات. حمل ونقل کامیون و جرثقیل و فرهنگی و خیرین در حرم شهدای گمنام شهر برازجان برگزار گردید…


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ابتدا این محفل  با تلاوت آیات قران مجید توسط خادم الحسین (ع) سید روح الله جعفری آغاز به کار نمود

حاج محمود ثبوت امسال با توجه به شرایط سخت کرونایی نتوانستیم در کربلای معلی خدمت عشاق پیاده رویی سالار شهیدان در روز اربعین در کربلا  باشیم ولی توانستیم خدمات گسترده خود را در خدمت مردم برازجان و دالکی و …. انجام دهیم .

در ادامه این محفل حاج محمود ثبوت خیرمقدم و خداقوت به حاضرین در جلسه در ابراز داشت ….

مدیر موکب قاسم ابن الحسن در شهدای گمنام شهر برازجان در ادامه افزود در میدان دژ برازجان و میدان شهید چمران شهر دالکی و به عزاداران و سوگواران پیامبر رحمت و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در شهدای گمنام برازجان به مدت سه شب پذیرایی به همراه برنامه خاصی این روزهای محرم و صفر توسط خادمین این موکب خدمت رسانی با جان دل انجام شد و باید از تلاش و برپایی زحمات صادقانه خادمان حسینی که در این شب ها با این مجموعه همکاری گسترده داشته اند قدرانی نمود و از اصحاب رسانه خادمان حسینی موکب قاسم ابن الحسن دشتستان که این خبرها را در فضای جهانی اینترنت انتشار می دادند قدردانی نمود.

حاج محمود ثبوت افزود برطرف کردن نقاط ضعف و حفظ و نگهداری اموال موکب و سرعت در پیشرفت کار، وهمچنین کار جهادی موردنیاز در تمام نقاط کشور اعلام آمادگی خود را ابراز داشت .

ودر پایان سخنان خود از نظرات خادمین این موکب برای بهتر شدن مراسمات این موکب نکته برداری نمود تا در مراسمات از آنها استفاده شود .

درادامه این مجلس حجت الاسلام ملکوتی روحانی موکب خادمین جهت کار جهادی برای مردم و اهلبیت گمنام سخنانی ایراد نمود…

درپایان مراسم  از خادمین با لوح سپاس و اهدا قطع سنگ تعویضی درقطعی از بهشت در کربلای معلی به پاس تلاش و زحمات این دوستان تجلیل شد .

در انتهای این گزارش می توانید فیلم زیبای مدح روحانی این موکب آقای ملوکتی را در این جمع ببیند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.