×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرط بازگشایی حضوری مدارس کسب نمره ۸۵ فرم ارزیابی می باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از ابتدای مهرماه مدارس چندپایه و روستایی و عشایری که تعداد دانش آموزان آنها زیر ۱۵ نفر بود بازگشایی شدند و آموزش حضوری را آغاز نمودند .

از نیمه دوم مهرماه هم مدارسی که تعداد دانش آموزان آن ها تا ۳۰ نفر بود آموزش حضوری خود را طبق شیوه نامه های ارسالی و پروتکل ۰۶ آغاز نمودند .
در ادامه طبق اطلاعیه ای که دوازدهم آبن ماه منتشر شد مجوز حضوری شدن مدارس متوسطه اول و دوم بر روی سامانه LTMS فعال گردید که مدیران با مراجعه به این سامانه با تکمیل چک لیست های ارزیابی بهداشتی مدارس را تکمیل نمایند و پس از بررسی توسط آموزش و پرورش فعالیت آموزش حضوری تدریجی را آغاز می نمایند .

بنابراین طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا آموزش حضوری مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه و مدارس متوسطه اول و ابتدایی از اول آذرماه خواهد بود .

در همین راستا مدیران مدارس موظف هستند که همه مراحل منتهی به بازگشایی برنامه ریزی شده را مطابق الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کووید ۱۹ را رعایت نموده و بعد از دریافت مجوز ، فرم ۳ – الف (مربوط به فعالیت های حضوری و ترکیبی) را در نخستین روز شروع فعالیت تکمیل و ارسال نمایند.

بعد از استقرار شرایط آموزش های حضوری در مدرسه ، اولین اولویت مدیران کنترل مستمر و مداوم رعایت فاصله گذاری ها ، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیطی و سایر ضرورت های پروتکل ۰۶ است .

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.